Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Kalendář, propagující právě vaší firmu, výrobek, či oblast podnikání, může být po celý rok na očích téměř všude - denně! Může být i milou pozorností pro vaše obchodní partnery, stane se tou pravou reklamou na pravém místě.
Atraktivní kniha povídek Jana Hrubého o známých i neznámých osobnostech v souvislosti s výkladem karet a originální obrazovou částí s lexikonem karetního výkladu Jany Skálové.
Kapesní nože, multifunkční nářadí, svítilny, plastové a kovové baterky, svinovací a skládací metry.
Kalkulačky, stolní hodiny, nástěnné hodiny, flash disky, vizitkáře, kovové vizitkáře, portfolia, tašky na dokumenty.
Kovové přívěsky, žetony, plastové přívěsky, držáky žetonů, otvíráky na láhve, zapalovače, popelníky.
Značková pera, sady per, krabičky na pera, plastové propisovací tužky a mikrotužky, kovové propisovací tužky, rollery, multifunkční propisovací tužky, zvýrazňovače.
Přístupová a docházková biometrická čtečka iFACE 303 pracuje hned se dvěma biometrickými údaji - identifikací tváře a otisku prstu kontrolované osoby. Dokáže pomocí zabudované IR (infračervené) kamery úspěšně nasnímat obraz obličeje kontrolované osob…
Flash disky jako reklamí předměty jsou stále cenově dostupnější. Potěšte zákazníky praktickým a užitečným dárkem - fleškou s logem vaší firmy. Více na www.USBpromo.cz
Stírací losy se mohou vyskytovat v několika různých alternativách. Základ stíracího losu ovšem bývá stejný. V procesu výroby stíracího losu je na ofsetem natištěný základ sítotiskem nanášená speciální krycí barva, jejíž složení si každá tiskárna chrá…
HandKey je nejrozšířenější biometrická čtečka světa (cca. 100 000 instalovaných kusů). Princip čtečky funguje na snímání trojrozměrného obrazu tvaru ruky - geometrie ruky. Je uživatelsky lehce akceptovatelná, vhodná pro běžné nasazení (docházka, přís…
Vše co podnik representuje, vytváří image společnosti a jedinečné prostředí, ve kterém společnost působí. A tato image podporuje poptávku zákazníků po jedinečných výrobcích nebo službách.
Přímý marketing je jeden z nejdůležitějších nástrojů při získání zákazníka. Efektivní komunikace je přímá a individuální. Jedině správně adresná zpráva je ta pravá a kupující je naší měrnou jednotkou.