Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Velmi citlivé přístroje různých technologických procesů v automobilovém, chemickém nebo strojírenském průmyslu vyžadují velmi kvalitní a spolehlivou napájecí energetickou síť.
Pro přenos elektrické energie z rozvodných energetických sítí ke konečnému spotřebiteli jsou určeny distribuční transformátory.
Specielní vzduchové usměrňovačové transformátory jsou určeny pro napájení polovodičových měničů. Tvoří přípojný prvek těchto zařízení k energetické síti.
Provedení: 2 a 4 pólové elektromotory splňují normu EFF2 (CEMEP),za příplatek splňují normu EFF3.
Výraz pro údaje, používané pro popis nějakého jevu nebo vlastnosti pozorovaného objektu. Data se získávají měřením nebo pozorováním, a lze je dělit data spojitá a data atributivní. Data spojitá se přitom vztahují k nějaké spojité stupnici, zatímco da…
Po televizi a billboardech je třetí nejúčinnější způsob jak oslovit zákazníka, v České republice se ročně vydistribuují více jak 3milardy letáků. Průzkumy bylo zjištěno, že podle letáků nakupuje 31% zákazníků a dalších 47% zákazníků letáky dostává a …
Tvorba tištěného dokumentu za pomoci počítače. K tomu, aby mohl dokument vzniknout, je zapotřebí kromě počítače a obsluhy, obvykle DTP operátor nebo grafik sázecího počítačového programu.
Začíná ořezem na čistý formát, dále sem patří jednotlivé druhy vazeb od jednoduchých až pro luxusní provedení knižních titulů. Mezi knihařské práce patří i výsek, násek, číslování, kašírování, lepení, skládání, perforace, slepotisk, vrtání, kulacení …
Zpracování adresných reklamních zásilek. Direct mailing patří mezi účinné a efektivní kanály direct marketingu.
Zabývá se fyzickými toky zboží či jiných druhů zásob od dodavatele k odběrateli a informačními toky v písemné nebo i ústní podobě. Mezi toky proudící v logistice zahrnujeme toky zboží, peněz a informací.
Jsou materiálním vyjádřením reklamního sdělení. Jsou účinným nástrojem, který působí slovem, obrazem, zvukem, pohybem, tvarem, barvou a jinými komunikačními prvky.
„Reklama jak před tak i za dveřmi“ výrazný, všude přítomný – přímo na ulici, tak i v OC a MHD, cenově dostupný, hospodárný, bez nákladů pro zákazníka, univerzální.