Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V rámci administrativního servisu můžeme kompletně/částečně (dle zadání projektu) převzít administrativní správu Vaší společnosti, čímž získáte výraznou časovou a finanční úsporu.
Nabízíme výzkumné a analytické služby v oblasti zpracování dat a jejich statistické analýzy.
Nabízíme výzkumné a analytické služby v oblasti veřejného mínění.
igitální IP pobočkový komunikační systém pro malé společnosti. Nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů.
Digitální IP pobočkový komunikační systém pro středně velké společnosti. Nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů (vícenásobné přesměrování), VIP hovor (přednostní obsloužení vybraných volajících).
Poskytujeme výzkumné a analytické služby v oblasti obchodu a marketingu.
V rámci logistických služeb Vám navrhneme a zrealizujme efektivní logistické řešení, které Vám pomůže uspořit náklady, a to vše při zachování či zvýšení stávající kvality. Nechte se překvapit, jak může logistický proces fungovat jednoduše a spolehliv…
Nabízíme outsourcing veškerých administrativních činností spojených s podnikáním. V rámci administrativního servisu můžeme kompletně/částečně (dle zadání projektu) převzít administrativní správu Vaší společnosti, čímž získáte výraznou časovou a finan…
Vedení podvojného účetnictví, vedení daňové evidence, zpracování mezd malých i velkých organizací.
Při stavbě call centra na klíč pro Vás zrealizujeme: návrh organizace projektu, vybudování datové a silové sítě, stavební úpravy prostor, instalaci nábytku spolu s instalací sítí, vybudování call centra a vedení projektu, nastavení procesů, stanovení…
Služby SMS servis obsahují: nastavení linky pro SMS komunikaci, rozřazování účastníků projektu dle klíčové slova, vytvoření databáze dle zadání, zpracování zpráv pomoci specializovaného analyzéru. Využití sms servisu je možné u potvrzování objednávek…
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
Základ pro dlouhodobě úspěšnou firemní politiku je formován pozitivními změnami a strategiemi jednání spolupracovníků na všech úrovních.