Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pochopit vliv základních složek komunikace na vytvoření vztahu se zákazníkem.
Samo uspořádání, v němž lidé spolupracují, ještě není totéž co dobře fungující tým. Mnoho nedorozumění a konfliktů v pracovním prostředí vzniká díky špatné komunikaci.
O interní komunikaci se mluví jako o základním strategickém nástroji řízení každé organizace. Je to prosté - jestliže zaměstnanci schází potřebné informace, dostávají informací málo, nebo dostávají informace nepřesné či neúplné, těžko odvedou špičkov…
Jedná se o všeobecné služby ve výpočetní technice, například instalace počítačových sítí, jejich správa, řešení telekomunikačních potřeb.
Tento kurz získal akreditaci Ministerstva vnitra číslo AK/PV-364/2010 a AK/VE-147/2010. Kurz je určen pro úředníky a vedoucí úředníky územních samosprávných celků, pro všechny, kdo chtějí být v mezilidské komunikaci pružnější a vynalézavější.
Vytipování a oslovování cílových skupin, sponzorské aktivity, budování vztahů s veřejností.
Nabízíme expertní služby v oblastech návrhu, konfigurace, implementace a podpory komunikačních systémů. Společnost XANADU má v této oblasti více než dvacetileté zkušenosti, které může poskytnout při implementaci právě vašeho řešení.
Telefon se stal v našem osobním i profesním životě komunikačním prostředkem číslo jedna. Telefonicky často získáváme první kontakt se zákazníkem. Je tedy velmi důležité, zda zapůsobíme na zákazníka pozitivně.