Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Telefon určený převážně pro pověšení na zeď vybavený funkcemi běžného stolního analogového telefonu.
Pro pokročilé prezentátory, reprezentanty firem atd., kteří absolvovali modul Prezentační dovednosti I.
Pro začínající prezentátory s cílem získání návyků při prodejních i vnitrofiremních prezentacích, které vedou k většímu efektu při působení na posluchače, praktické procvičení.
Šňůrový telefon s podsvíceným displejem. Zobrazuje identifikaci volajících CLIP. Nabízí telefonní seznam, seznamy odchozích a nevyzvednutých hovorů, hlasitý hands-free provoz a další funkce.
Pro pokročilé prezentátory, cílem je naučit se v praxi rozvíjet schopnost ovlivnění okolí pomocí mluveného projevu.
IP telefon s routerem, QoS, 3 nezávislé SIP účty, tlačítka přímé volby, menu telefonu i web konfigurace v českém jazyce. Dodávany s náhlavní soupravou.
Pro zájemce o vlastní profil schopností a možnosti jejich rozvoje s cílem získat ucelenou zpětnou vazbu o intelektuálních i emocionálních kvalitách a možnostech jednotlivce v oblasti osobního i profesního rozvoje.
Pro pracovníky, vykonávající činnosti převážně pod časovým tlakem apod. s cílem osvojit si techniky a principy uvolnění psychického a tělesného napětí, způsobeného nadměrným pracovním vytížením.
Pro zájemce nejen starší věkové kategorie, kteří si chtějí lépe využívat a zvyšovat svoji mozkovou kapacitu s cílem poznat a vyzkoušet si metody aktivizace obou mozkových hemisfér.
Telefon, který nabídne za dostupnou cenu vysoce kvalitní plně duplexní hlasitý hovor a mnoho nadstandardních nastavení.
Pro pozice „account manager“ s cílem předprodejní, prodejní a poprodejní péče o klíčové zákazníky.
Pro obchodní zástupce a reprezentanty firem s cílem vést obchodní jednání, rozlišovat jednotlivé fáze a naučit se základním technikám obchodního jednání.
Pro pracovníky v přímém kontaktu se zákazníky, přímé prodejce a prodavače, pracovníky za přepážkou a na reklamačních odděleních atd. s cílem osvojení nekonfliktního jednání v bezprostředním styku se zákazníky.
Kurz má za úkol rozvoj dovedností pro práci se zákazníkem: zlepšit organizaci práce, zlepšit „obchodnické uvažování“, zefektivnit proces prodeje, zlepšit vyjednávací schopnosti, zlepšit prezentaci firmy či produktu, motivovat k lepšímu výkonu.
Pro začínající nebo potencionální interní lektory s cílem naučit se a rozvíjet moderační a trenérské schopnosti u interních lektorů, osvojit si využívání moderačních a tréninkových metod, zefektivnit školicí procesy.