Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabízíme outsourcing veškerých administrativních činností spojených s podnikáním. V rámci administrativního servisu můžeme kompletně/částečně (dle zadání projektu) převzít administrativní správu Vaší společnosti, čímž získáte výraznou časovou a finan…
Unikátní výrobek na trhu stavebních materiálů – fasádní dekorativní tepelné izolační panely (termopanely). Termopanel je výrobek, určený jak pro tepelnou izolaci, tak i pro fasádní dekoraci. Základ panely je tvrdá polyuretanová pěna (PUR), moderní te…
Při stavbě call centra na klíč pro Vás zrealizujeme: návrh organizace projektu, vybudování datové a silové sítě, stavební úpravy prostor, instalaci nábytku spolu s instalací sítí, vybudování call centra a vedení projektu, nastavení procesů, stanovení…
Romantické odpoledne či podvečer ve společnosti Vámi milované osoby, voňavá tráva, štěbetání vrabců… výjimečný gastronomický zážitek s košem plným dobrot ze špičkové restaurace.
Služby SMS servis obsahují: nastavení linky pro SMS komunikaci, rozřazování účastníků projektu dle klíčové slova, vytvoření databáze dle zadání, zpracování zpráv pomoci specializovaného analyzéru. Využití sms servisu je možné u potvrzování objednávek…
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
Školení pracovníků – komunikační a prodejní dovednosti pojímá: základní telemarketingové dovednosti, komunikační standardy, prodejní technika Aida. Realizace těchto služeb může spočívat ve školení front-office zaměstnanců Vaší společnosti a kaučingu …
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.
Zahrnují: příchozí hovory, příchozí e-maily, faxy, dopisy, SMS. Možnosti využití pasivních telemarketingových služeb jsou např. při reklamních kampaních, při přijímání objednávek, provozování informačních a reklamních linek nebo při cross-selling.