Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zahrnují: příchozí hovory, příchozí e-maily, faxy, dopisy, SMS. Možnosti využití pasivních telemarketingových služeb jsou např. při reklamních kampaních, při přijímání objednávek, provozování informačních a reklamních linek nebo při cross-selling.
Čištění a opravy světlíků, nátěry a opravy mostů, opravy a nátěry v těžko přístupných místech, mytí oken výškových budov.
Nabízíme více než 100 operátorských pracovišť, profesionálně proškolení operátoři, tvorba telefonických skriptů, prodej nebo pronájem databází, pravidelné vyhodnocování úspěšnosti out-bount telemarketingu.
Nátěry fasád (akrylátová, silikátová, silikonová fasádní barva), pravy střech a komínů, opravy a výměny klempířských konstrukcí a prvků (výměny a opravy okapů, oplechování).
Zahrnují: komunikaci s cílovou skupinou zákazníků (využití interních/externích databází), odchozí telefonní hovory, e-maily, faxy, dopisy, SMS. Naše služby můžete využít např. při verifikaci a doplnění databází, při prodejních hovorech/přímý prodej, …
Provádíme práce za pomocí mobilního lešení nebo horolezecké techniky, opravy a kompletní rekonstrukce fasád, opravy štukových prvků.
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.
Školení pracovníků – komunikační a prodejní dovednosti pojímá: základní telemarketingové dovednosti, komunikační standardy, prodejní technika Aida. Realizace těchto služeb může spočívat ve školení front-office zaměstnanců Vaší společnosti a kaučingu …
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
Služby SMS servis obsahují: nastavení linky pro SMS komunikaci, rozřazování účastníků projektu dle klíčové slova, vytvoření databáze dle zadání, zpracování zpráv pomoci specializovaného analyzéru. Využití sms servisu je možné u potvrzování objednávek…