Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pomocí našich konzultačních služeb v oblasti managementu (řízení) projektů pomáháme u našich zákazníků zavést nebo zdokonalit projektovou kulturu, aby pomocí efektivních a kontrolovatelných procesů a metod řídili své projekty v daném čase, v rámci ro…
Podniková architektura, jako plně integrovaný soubor modelů a dokumentů ze čtyř klíčových oblastí (obchod, informatika, systémy a technologie), zakládá svým vývojem organizační struktury, které pomáhají zvýšit kvalitu obchodu, výkonnost a odpovědnost…
Základní praktické zkušenosti z řízení projektů jsou výhodou, ne však nutným předpokladem.
Školení vysvětluje a procvičuje vybrané metody a techniky řízení projektů, které se používají ve fázích přípravy, plánování, realizace a ukončení projektu. Důraz je kladen na praktickou stránku výuky.
Účastník školení získá řadu použitelných vzorů dokumentů pro řízení projektu. Většina metod je procvičena na příkladu. Školení je akreditováno u SPŘ pro přípravu k certifikaci podle IPMA.
Účel procesu: plánovat, přidělovat a sledovat průběh plnění pracovních příkazů s důrazem na rychlost, nízké náklady, využití kapacit a minimální vliv na provoz IT.
Základy moderního zpracování požadavků. Metody, techniky a nástroje pro životní cyklus požadavku na změnu nebo na nové řešení, počínaje formulací požadavku, až po provedení a vyhodnocení jeho realizace. Vysvětlení významu celopodnikového řízení požad…
Začátečníkům a mírně pokročilým uživatelům nástroje MS Project, vedoucím organizačních útvarů, kteří plánují a řídí změny, stávajícím i budoucím manažerům projektů, pracovníkům projektové kanceláře a metodikům řízení projektů.
Seminář je určen pro top a střední managery firem, kteří chtějí zlepšit nebo zavést řízení projektů ve svých organizacích.
Školení je vhodné pro pracovníky, kteří potřebují získat nebo prohloubit kvalifikaci v řízení projektů.
Účel procesu: zabezpečit centrální správu IT infrastruktury tak, aby se podpořila dodávka kvalitních a efektivních služeb IT.
Účel procesu: obhospodařovat změny v infrastruktuře IT s ohledem na neustále se měnící obchodní potřeby a očekávání uživatelů, aby se minimalizoval negativní dopad na existující služby IT.