Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Filozofií celého systému mimoškolního marketingového vzdělávání cima je teze, že marketingové myšlení by mělo být vlastní každému člověku podílejícímu se jakýmkoliv způsobem na řízení firmy.
Obsah semináře: o se dnes očekává od manažera, jak efektivně použít participativní a direktivní styl vedení, jak využívat empatii a asertivitu, jak stanovovat cíle, jak užít participativního a direktivního přístupu k podřízeným, atd.
Obsah semináře: jaký je rozdíl mezi lídrem a manažerem, co podřízený očekává od lídra, jaká jsou kritéria pro výběr stylu vedení lidí, kdy zvolit jednotlivé styly vedení lidí, jak použít model Motivační rakety, atd.
Obsah semináře: jak efektivně komunikovat a spolupracovat v týmu, co se očekává od týmového vedoucího a co se očekává od člena týmu, jak vést a řídit týmové porady a efektivně využívat pravidla týmového vedení, dovednosti přípravy, organizace a hodno…
Obsah semináře: jak efektivně komunikovat s kolegy a podřízenými, jaké jsou hlavní překážky hierarchické komunikace a jak je překonávat, jak přesvědčit nadřízeného a jak ho efektivně informovat, jak nadřízenému poskytnout zpětnou vazbu.
Obsah semináře: proces výběru a přijímání nového zaměstnance, jaké cesty a možnosti lze využívat při hledání nových zaměstnanců, jaký by měl být profil uchazeče, jaké fáze má proces výběru zaměstnanců a jaké různé činnosti je zapotřebí v těchto fázíc…
Obsah semináře: jaké jsou hlavní podmínky úspěchu při vyjednávání, jak nejlépe připravit důležité vyjednávání, stanovení parametrů NAV, RAV, PAV pro vyjednávání, jakou strategii při vyjednávání zvolit, poziční a principiální vyjednávání, stanovení Ba…
Obsah semináře: jaké jsou základní podmínky úspěšné prezentace, jaké si máme klást otázky při tvorbě prezentace, jak efektivně zahájit prezentaci, jaké jsou metody tvorby prezentace, jak by měla být prezentace strukturována.
Obsah semináře: úvod do podnikatelského myšlení, základní finanční výkazy – Výsledovka a Rozvaha, základní finanční terminologie (obecná), odpisy, aktiva/pasiva, předpověď Cash Flow, atd.
Obsah semináře: co znamená „strategické myšlení“, jaké jsou cíle a nástroje strategického plánování a řízení, jaké jsou dva základní faktory určující strategii, jaké jsou základní fáze při tvorbě strategie, atd.
Obsah semináře: co rozumíte pod pojmem projekt, jaké jsou 3 hlavní podmínky pro úspěšný projekt, které hlavní fáze má projekt, čím je charakterizován úspěšný projekt, jaké jsou hlavní nástroje používané při řízení projektu.
Obsah semináře: předběžný a přizpůsobivý management, proces tvorby předběžných rozhodnutí, předběžné plánování alternativ, management přizpůsobení se ve 4 stupních.
Obsah semináře: jak přesvědčit tým k zavedení změny, určení stylu chování a jednání u Vás i Vašeho investora, jak vybrat vhodnou strategii komunikace, jak jednat s lidmi tak, jak chtějí, aby se s nimi jednalo, atd.
Obsah semináře: jak efektivně komunikovat a ovlivňovat, jak propagovat sama/sám sebe, situační přesvědčování, jak porozumět různým typům osobností, jak rychle a efektivně vytvořit a udržet si vztah s ostatními, případové studie ze života.
Obsah semináře: jaká je hlavní role školitele při vedení interního tréninku, jaké hlavní kvality by měl mít školitel při školení, jak získat a udržet přirozenou autoritu při vedení interního tréninku, jak profesionálně prodat myšlenku při školení, at…