Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V tomto kurzu získáte informace a posílíte dovednosti potřebné pro přípravu a proaktivní řízení výkonu vašich pracovníků a jejich hodnocení. Seznámíte se s dostupnými technikami hodnocení a doporučenou strukturou hodnotícího pohovoru, i smyslem hodno…
Cílem je naučit se lépe organizovat čas a zefektivnit práci, odstranit nedostatky v řízení času, umět si stanovit priority, odhalit tzv. požírače času, osvojit si techniky řízení času.
Cílem je poukázat na hlavní zdroje stresu ve firmě, poznat základní stresové faktory ve svém životě a práci, hledat možnosti nového přístupu k dosavadním stresorům, naučit účastníky obraně proti stresu, ovládnout relaxační techniky.
Jednodenní kurz zaměřený na předání informací a praktických rad ohledně vedení pracovních porad. Doporučíme Vám jaké zásady dodržovat při vedení jednotlivých typů porad, pomůžeme vám identifikovat a korigovat nedostatky a inspirujeme Vás k pořádání p…
Kurz je zaměřen na organizace, které zavádí nebo mají zavedený systém managementu jakosti podle normy ISO 9001, klade si za cíl poskytnout mistrům základní informace o významu normy ISO 9001.
Cílem je pochopit odlišnosti jednání a chování různých národů, poznat zvláštnosti jejich vystupování, odlišnosti systému priorit, zásady obchodního jednání, způsoby řešení problémů, způsoby rozhodování, vedení a řízení.
Cílem je naučit se plánovat a organizovat projekt tak, aby byly dosaženy realistické cíle, efektivně využívat nástrojů řízení projektů, efektivně využívat dostupné zdroje správným plánováním, atd.
Komunikace je prostředník veškerého dění uvnitř firmy. V průběhu jednodenního semináře se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace.
Školení je určeno pro představitele vedení/představitele managementu jakosti malých a středních firem, kteří zavádějí nebo již mají zaveden systém managementu jakosti podle normy ISO 9001:2008.
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu školení se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních situacích.
Účelem tohoto kurzu je zajistit způsobilost organizace ve smyslu požadavků mezinárodních norem ISO 9001:2008 a ISO 19011:2002 k provádění interních auditů systémů managementu jakosti.
Účastník školení získá důležité informace o nových, případně pozměněných požadavcích, které vyplývají z revize normy.
Školení poskytuje organizacím návod, jak vytvořit prostředí, které zaujme zákazníka již při prvním vstupu do firmy a které bude podporovat odstraňování jakéhokoliv plýtvání a lepší organizaci a vizualizaci procesů na pracovišti.
Účelem tohoto školení je naučit organizace, jak efektivněji a smysluplněji provádět měření spokojenosti zákazníků a jak získané informace využívat pro zvyšování výkonnosti organizace.
Během kurzu Vám přiblížíme hlavní zásady asertivního komunikačního stylu – otevřené, spontánní a věcné komunikace, asertivitu jako životní postoj.