Nabídky ze štítku kurz (2 298)

Jazykový audit

Jazykový audit

Nabízí profesionální komplexní jazykový audit, který zcela odpovídá stupnici Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR).

Nabídka od dodavatele:' Ttime, s.r.o., Praha 2, Nové Město

Soft skills kurzy v češtině

Soft skills kurzy v češtině

Obsah i délka kurzu je vždy upravena na míru klientovi na základě podrobné vstupní analýzy potřeb.

Nabídka od dodavatele:' Ttime, s.r.o., Praha 2, Nové Město

Soft skills kurzy v cizích jazycích

Soft skills kurzy v cizích jazycích

Doporučená délka odborného intenzivního kurzu soft skills je 16 vyučovacích hodin, tj. dva výukové dny.

Nabídka od dodavatele:' Ttime, s.r.o., Praha 2, Nové Město

Řešení pro podnikovou architekturu

Řešení pro podnikovou architekturu

Podniková architektura, jako plně integrovaný soubor modelů a dokumentů ze čtyř klíčových oblastí (obchod, informatika, systémy a technologie), zakládá svým vývojem organizační struktury, které pomáhají zvýšit kvalitu obchodu, výkonnost a odpovědnost…

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník

Řešení pro řízení produktů a jejich portfolia

Řešení pro řízení produktů a jejich portfolia

Požadavek dodávat stále více funkčnosti software s méně zdroji a v kratším čase je dnes v ITC jedním z nejčastějších a přitom nejzásadnějších. K jeho uspokojení je třeba mít skutečně výkonný Product Management v kombinaci s efektivním Portfolio Manag…

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník

Řešení řízení životního cyklu aplikací

Řešení řízení životního cyklu aplikací

Použijte řešení, které bude využívat a automatizovat nejlepší poznatky a praktiky z procesů, jako je definice a řízení požadavků, řízení změn a konfigurací, plánování a nasazování nových verzí a v neposlední řadě modelově orientovaný návrh a vývoj ko…

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník

Certifikace systémů managementu jakosti podle ISO 9001 s ITIL procesy

Certifikace systémů managementu jakosti podle ISO 9001 s ITI…

Konzultačními službami v oblasti certifikace podle ČSN EN ISO 9001:2001 zajišťujeme našim zákazníkům zavedení systému managementu jakosti (SMJ) a připravujeme je na získání certifikátu.

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník

Správa úrovně služeb

Správa úrovně služeb

Účel procesu: připravit, poskytovat a vyhodnocovat úrovně dodávaných služeb, které jsou zakotveny písemnými smluvními vztahy.

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník

Řízení projektů

Řízení projektů

Pomocí našich konzultačních služeb v oblasti managementu (řízení) projektů pomáháme u našich zákazníků zavést nebo zdokonalit projektovou kulturu, aby pomocí efektivních a kontrolovatelných procesů a metod řídili své projekty v daném čase, v rámci ro…

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník

Správa pracovních příkazů

Správa pracovních příkazů

Účel procesu: plánovat, přidělovat a sledovat průběh plnění pracovních příkazů s důrazem na rychlost, nízké náklady, využití kapacit a minimální vliv na provoz IT.

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník

Správa konfigurace

Správa konfigurace

Účel procesu: zabezpečit centrální správu IT infrastruktury tak, aby se podpořila dodávka kvalitních a efektivních služeb IT.

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník

Správa změn

Správa změn

Účel procesu: obhospodařovat změny v infrastruktuře IT s ohledem na neustále se měnící obchodní potřeby a očekávání uživatelů, aby se minimalizoval negativní dopad na existující služby IT.

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník

Správa problémů

Správa problémů

Účel procesu: identifikovat a řešit chyby v infrastruktuře IT, aby se zabránilo opakovanému výskytu incidentů vztažených k těmto chybám.

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník

Správa incidentů

Správa incidentů

Účel procesu: maximálně rychle obnovit službu s ohledem na smluvní termíny, s minimálním dopadem na uživatele a za co nejnižších nákladů.

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník

Správa žádostí (Helpdesk)

Správa žádostí (Helpdesk)

Účel procesu: působit jako jediné kontaktní místo pro zákazníky/koncové uživatele.

Nabídka od dodavatele:' Ing. Igor Novák, Praha 4, Bráník