Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabízí profesionální komplexní jazykový audit, který zcela odpovídá stupnici Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR).
Obsah i délka kurzu je vždy upravena na míru klientovi na základě podrobné vstupní analýzy potřeb.
Doporučená délka odborného intenzivního kurzu soft skills je 16 vyučovacích hodin, tj. dva výukové dny.
Podniková architektura, jako plně integrovaný soubor modelů a dokumentů ze čtyř klíčových oblastí (obchod, informatika, systémy a technologie), zakládá svým vývojem organizační struktury, které pomáhají zvýšit kvalitu obchodu, výkonnost a odpovědnost…
Požadavek dodávat stále více funkčnosti software s méně zdroji a v kratším čase je dnes v ITC jedním z nejčastějších a přitom nejzásadnějších. K jeho uspokojení je třeba mít skutečně výkonný Product Management v kombinaci s efektivním Portfolio Manag…
Použijte řešení, které bude využívat a automatizovat nejlepší poznatky a praktiky z procesů, jako je definice a řízení požadavků, řízení změn a konfigurací, plánování a nasazování nových verzí a v neposlední řadě modelově orientovaný návrh a vývoj ko…
Konzultačními službami v oblasti certifikace podle ČSN EN ISO 9001:2001 zajišťujeme našim zákazníkům zavedení systému managementu jakosti (SMJ) a připravujeme je na získání certifikátu.
Účel procesu: připravit, poskytovat a vyhodnocovat úrovně dodávaných služeb, které jsou zakotveny písemnými smluvními vztahy.
Pomocí našich konzultačních služeb v oblasti managementu (řízení) projektů pomáháme u našich zákazníků zavést nebo zdokonalit projektovou kulturu, aby pomocí efektivních a kontrolovatelných procesů a metod řídili své projekty v daném čase, v rámci ro…
Účel procesu: plánovat, přidělovat a sledovat průběh plnění pracovních příkazů s důrazem na rychlost, nízké náklady, využití kapacit a minimální vliv na provoz IT.
Účel procesu: zabezpečit centrální správu IT infrastruktury tak, aby se podpořila dodávka kvalitních a efektivních služeb IT.
Účel procesu: obhospodařovat změny v infrastruktuře IT s ohledem na neustále se měnící obchodní potřeby a očekávání uživatelů, aby se minimalizoval negativní dopad na existující služby IT.
Účel procesu: identifikovat a řešit chyby v infrastruktuře IT, aby se zabránilo opakovanému výskytu incidentů vztažených k těmto chybám.
Účel procesu: maximálně rychle obnovit službu s ohledem na smluvní termíny, s minimálním dopadem na uživatele a za co nejnižších nákladů.
Účel procesu: působit jako jediné kontaktní místo pro zákazníky/koncové uživatele.