Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Kvalita a profesionální zvládnutí prezentace často rozhoduje o úspěchu. Na tomto kurzu se naučíte, jak přesvědčit a zaujmout účastníky prezentace.
Účastníci budou umět vytvořit organizační strukturu poskytovatele sociální služby a podmínky pro profesní rozvoj zaměstnanců.
Účastníci se seznámí s praktickými postupy při vytváření krizového plánu a při administraci krizových situací. Školení bude doplněno ukázkami únikových technik.
Účastníci se seznámí základními okruhy právní problematiky týkající se poskytovatelů sociálních služeb. Větší prostor bude věnován Zákoníku práce.
Cíl: Účastnice budou umět lépe a s větší jistotou využít svůj osobní potenciál k úspěšnému zvládnutí své manažerské role.
Účastníci budou znát pravidla hygienických opatření zamezujících přenos infekčních onemocnění a přispívajících ke zvýšení kvality péče.
4 základní schopnosti koučování, stanovování a předávání cílů, shromažďování dat a předávání informací.
Můžeme vám pomoci s posouzením a návrhem projektu, s přípravou konkrétní žádosti i následným řízením a administrováním projektu po jeho schválení a získání dotace.
Pro pokročilé prezentátory, reprezentanty firem atd., kteří absolvovali modul Prezentační dovednosti I.
Pro začínající prezentátory s cílem získání návyků při prodejních i vnitrofiremních prezentacích, které vedou k většímu efektu při působení na posluchače, praktické procvičení.
Po absolvování tohoto kurzu dokážete lépe hájit svá práva, aniž by to bylo na úkor jiných. Dozvíte se, co je to asertivita a jak s ní pracovat. Také získáte větší sebejistotu při komunikaci s okolím.
Analýza vnitřní kultury ve firmě – vztahová kultura, analýzy postojů a motivace, diagnostika osobního potenciálu a poradenství pro kariérový rozvoj, „správný člověk na správném místě, analýzy komunikačních a vyjednávacích stereotypů, dílčí analýzy v …
Pozitivní přístup obchodníka a schopnost sebemotivace, stanovování prodejních cílů.
Assessment centrum rozvojové (development centrum) - identifikovat rozvojové potřeby manažerů, zaměstnanců, obchodníků a vytvořit individuální plány pro jejich další rozvoj a vzdělávání.