Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Prioritním požadavkem současné doby je vzdělávání a příprava pracovníků k optimálnímu výkonu práce. Velkou pozornost je třeba věnovat správně nastavené strategii vzdělávání.
Pozitivní přístup obchodníka a schopnost sebemotivace, stanovování prodejních cílů.
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pro rozhodování).
Stanovování dohod jak v osobním, tak v pracovním životě, motivace vlastní osoby, pozitivní povzbuzení.
Cíl: pochopení principů sebemotivace, vysvětlení si principů dosahování i náročných cílů a přání.
Objektivní nástroj hodnocení pracovního výkonu z pohledu nejen odborného, ale i postojového a komunikačního.
Provedení marketingového auditu je nezbytným prvním krokem na cestě k marketingově řízené společnosti. Marketingový audit je vlastně interní analýzou zahrnující i některé prvky externí analýzy a jako takový dokáže definovat, jaké je nynější postavení…
Cíl: naučit se přístupu k vytvoření a řízení projektů, zvládnout metodiku projektového řízení.
Volba postupů při implementaci optimálního systému šíření a osvojování klíčových zkušeností v konkrétní firmě.
Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Pojem proces, zdůvodnění popisu činnosti jako procesu, mapování a kategorizace procesů, identifikování procesů.
Úvod do systému managementu (ISO 9001, ISO 14001, ISO 17 025, ISO 15 189 nebo systém HACCP).
Terminologie norem kvality, seznámení s normou v praxi, postupy manažera kvality.