Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Předmět kurzu bude prezentován seminární formou, doplněnou přednáškami, v průběhu kurzu budou používány případové studie, hraní rolí, kurz bude ukončen závěrečnou zkouškou.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je naučit se správně a efektivně vést rozhovor, abychom dosáhli svého cíle.
Implementace skupinové politiky – filtrování, blokování a řazení GPO, monitorování nasazení.
V konečném důsledku aplikace získaných znalostí a hlavně pak dovedností povede k větší jistotě, klidu a efektivitě práce účastníků, právě tak i k větší spokojenosti klientů i nadřízených orgánů.
Vzdělávací cyklus je zaměřen do oblasti práce manažera a obsahuje devět témat. Projekt je určen pro účastníky z firem malé a střední velikosti z odlišných prostředí a vylučuje účast pracovníků přímé konkurence.
Účastníci se seznámí se základy obsluhy textového editoru MS Word. Seznámí se s prostředím programu, úpravou textu, formátováním a přípravou tisku dokumentů.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je seznámit účastníky s pravidly fungování týmu a posílit jejich schopnost efektivně se zapojit do týmové práce a přispět k úspěšnému dosahování týmových cílů.
Účastníci se seznámí s praktickými postupy při vytváření krizového plánu a při administraci krizových situací. Školení bude doplněno ukázkami únikových technik.
Účastníci se seznámí s normami společenského chování ve styku s nadřízenými, podřízenými i kolegy. Dozví se jak si vytvořit správný vztah k autoritě na pracovišti a jak jednat v krizové situaci.
Účastníci se seznámí s mechanismem vzniku imobility a inkontinence, s možnostmi prevence a moderními ošetřovatelskými postupy.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je představit účastníkům techniku koučování, nastínit možnosti jejího využití a poskytnout efektivní zpětnou vazbu při praktickém tréninku na modelových situacích.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je rozšířit komunikační potenciál účastníků pro telefonické rozhovory, ať už obchodní či koordinační, a sjednotit jejich prezentaci v návaznosti na firemní kulturu.
Předpokládají se zkušenosti s nasazováním klientských stanic s operačními systémy Windows 98/2000/XP.
Znalosti na úrovni certifikace A+, Server+, síťového hardware a znalosti práce s Windows klienty. Doporučujeme praktické znalosti z prostředí Windows Server 2003 a znalosti z prostředí sítí.
Znalosti základních konceptů bezpečnosti a metodologie (např. podnikové zásady), praktické znalosti z prostředí Windows Server 2003, základní znalosti Active Directory, DHCP a IPSec.