Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Kurz je určen především pro sekretářky a asistentky –asistenty manažerů, ale zúčastnit se může každý, kdo je někomu podřízený. Kurz nevyžaduje žádné specifické vzdělání, vhodná je jakákoli praxe.
Kurz je vhodný pro široké spektrum zájemců a nevyžaduje žádné specifické předchozí zkušenosti.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je rozšířit komunikační potenciál účastníků pro telefonické rozhovory, ať už obchodní či koordinační, a sjednotit jejich prezentaci v návaznosti na firemní kulturu.
Kurz je vhodný pro zájemce, kteří zvládají základní obsluhu osobního počítače a chtějí se zdokonalit v ovládání textového editoru MS Word 2007 a vytvářet tak své dokumenty rychleji a efektivněji.
Tento kurz předpokládá znalost práce na PC v rozsahu kurzu Windows pro začátečníky.
Účastníci se seznámí se základy obsluhy textového editoru MS Word. Seznámí se s prostředím programu, úpravou textu, formátováním a přípravou tisku dokumentů.
Tento kurz předpokládá základní zkušenost v používání hotových tabulek a zadávání dat, případně i vytváření jednoduchých vzorců v rozsahu EXC0701 Microsoft Excel 2007 pro začátečníky.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je naučit se správně a efektivně vést rozhovor, abychom dosáhli svého cíle.
Implementace skupinové politiky – filtrování, blokování a řazení GPO, monitorování nasazení.
Část kurzu je věnována teoretické přípravě a výkladu lektora, další část je řešena prostřednictvím samostatné práce účastníků kurzu na osobních počítačích za podpory lektora.
Znalosti na úrovni certifikace A+, Server+, síťového hardware a znalosti práce s Windows klienty. Doporučujeme praktické znalosti z prostředí Windows Server 2003 a znalosti z prostředí sítí.
V konečném důsledku aplikace získaných znalostí a hlavně pak dovedností povede k větší jistotě, klidu a efektivitě práce účastníků, právě tak i k větší spokojenosti klientů i nadřízených orgánů.
Tento kurz je určen technologickým specialistům zodpovědným za nasazení, správu a řešení problémů technologií clusterů ve firemním prostředí.