Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Smyslem krizové komunikace je vyloučit, nebo snížit dopad krizových a mimořádných situací. Do těch se může dostat prakticky každý, firmy, instituce, jednotlivce.
Je zjednodušenou službou komunikace s médii. S úspěchem ho využijete, pokud např. potřebujete jen tu a tam vydat tiskovou zprávu, sledovat, co se o vás nebo o vašem oboru objevuje v médiích, ale nevyplatí se vám investovat do dlouhodobé spolupráce s …
Celodenní seminář v rozsahu šesti výukových hodin Etiketa neboli pravidla společenského chování nás provází vždy a všude. Jen ten, kdo je obeznámen s problematikou společenských norem, se umí zodpovědně rozhodnout, kdy je nutné podřídit se striktn…
Vnější komunikaci se obvykle věnuje větší péči a více finančních prostředků. Patří do ní prakticky kompletní marketingový mix - od public relations, přes reklamu, až po sponzoring a společenskou odpovědnost.
Podnikatelé, manažeři všech stupňů, management HR, veřejně vystupující odborníci, prodejci, tiskoví mluvčí, sekretářky.
Cíl: Vystoupení na veřejnosti, vystoupení v interakci s partnerem, vystoupení v interakci s vnitřním partnerem, různé druhy veřejných vystoupení a rolí, nácvik zaujetí pozornosti a vytvoření situace bez textu, vystoupení s více jevištními partnery. …
Určeno manažerům na všech pozicích a poradcům. Obsah: CO, KDY a JAK musí každý podnik dělat, aby se v každodenní praxi uměl efektivně vyhýbat hrozbám, problémům, selháním, nehodám a jiným nežádoucím událostem. Co k tomu potřebuje. V ceně kurzu je kni…
Cílová skupina: Asistentky a asistenti, současní i budoucí, zvídaví manažeři a zejména personalisté. Cíl: Předat základní znalosti a dovednosti z oblasti práce asistentky. Získat každou a každého pro práci na sobě. Čtyřdenní program (vždy 9:00 …
O interní komunikaci se mluví jako o základním strategickém nástroji řízení každé organizace. Je to prosté - jestliže zaměstnanci schází potřebné informace, dostávají informací málo, nebo dostávají informace nepřesné či neúplné, těžko odvedou špičkov…
Základní orientace v problematice vína, od pěstování přes degustaci, podávání, konzumaci a skladování.
Radost z pohybu a odreagování. Zkusit si základní pohyby, kroky a figury vybraných (i individuálně sjednaných) latinskoamerických tanců.
Cílová skupina: profesionální marketing, výukové firmy, školy, reklamní a realitní agentury, zájemci o aktivní filmovou tvorbu, amatérští tvůrci. Cíl: O tom, jak se dělá film, se lze dočíst v řadě knih. Četba ale sotva nahradí praktickou instruktá…
Řízení projektů a projektových rizik, simulace, optimalizace, komunikační dovednosti, team building, kurzy a konzultace, odborné ale i zábavné - viz příslušné rubriky. Semináře odborné skupiny pro predikci a optimalizaci projektů.