Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …
Dočasné přidělování/outsorcing kvalifikovaných i nekvalifikovaných zaměstnanců.
Tento druh pojištění je jediným možným způsobem ochrany majitelů zásilek vůči rizikům vyplývajícím z provádění přeprav. Nabízené pojištění zaručuje plnění v případě ztráty, zničení nebo poškození zásilky v průběhu realizace a přepravy.
V logistických centrech našich smluvních partnerů zajistíme veškeré standardní i zvláštní požadavky našich klientů souvisejících s přepravou a distribucí zboží, např.: překládky a skladování zboží, balení zboží, distribuce a evidence zboží, neutraliz…
Údržba a pravidelné servisní návštěvy jsou základním stavebním kamenem bezproblémového provozu zařízení.
Bezplatnou poradenskou a konzultační činnost poskytujeme našim klientům téměř nepřetržitě. K dispozici je Vám tým odborníků s dlouholetými zkušenostmi v oblasti spedice a logistiky.
V rámci vzdělávacího programu nabízíme následující druhy školení: školení v kabinetu bezpečnosti práce, pravidelné dopravní školení, pravidelné školení z nákladní přepravy, technické školení, školení dle individuálních požadavků, vzdělávací kurz pro …
V případě požadavku zákazníka na podporu, která svým rozsahem přesahuje standardně poskytovanou podporu v rámci záručního či pozáručního servisu, nabízíme uzavření servisní smlouvy s jasně definovanými parametry SLA.
Prostřednictvím našich erudovaných smluvních partnerů pro Vás zajistíme veškeré ostatní přepravní služby, zejména pak: říční přepravu hromadných substrátů, kontejnerů, konvenčních zásilek a investičních celků v rámci evropské vodní cesty, leteckou př…
Přeprava kusových zásilek tvoří nedílnou součást v oblasti tuzemských i mezinárodních přeprav. Proto i tyto přepravy stojí ve středu našeho zájmu.
Zákazník má možnost zvolit v závislosti na urgenci požadavku mezi kategorií opravy expres (48 hodin v prac.dnech) a standard (5 prac.dní). V případě nutnosti zaslání zařízení na opravu výrobci je doba opravy závislá na podmínkách servisního středisk…
Zajišťujeme mezinárodní i tuzemské přepravy kusových, malovozových a celovozových zásilek prostřednictvím sítě zahraničních partnerů.