Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zakázkový potisk je výhodný především pro ty uživatele identifikačních systémů, kterým se nevyplatí nákup vlastní tiskárny čárových kódů.
Evidence pohledávek a závazků. Kniha došlých faktur. Kniha vydaných faktur. Měsíční přehledy (rozvaha, výsledovka).
Slouží k ovládání dvou spotřebičů (kotel, vrata, osvětlení) nezávisle na sobě. Lze je obsluhovat dálkovým ovladačem, bezdrátovým tlačítkem, termostatem, pohybovým detektorem, ústřednou, mobilním telefonem, apod.
Využijte připravené řešení pro řízení zakázek. Spravujte a sdílejte všechny podstatné informace k zakázkám na jednom místě, sledujte klíčové termíny, standardizujte a automatizujte pracovní postupy, zlepšete komunikaci v týmu i se zákazníkem.
Specializujeme se na benefity, které může dát firma svým zaměstnancům. Ne vždy to jsou jen příspěvky na životní pojištění nebo na penzi. Ne vždy musí tyto benefity být pro společnost finančně nákladné. Jsou i takové, kde firma nemusí nic platit a za…
Pojištění Bydlení je určeno pro pojištění rodinných domů a bytových jednotek. Pojištění se vztahuje na nemovitost včetně všech stavebních součástí a v případě bytové jednotky včetně podílu na společných částech domu.
Pojištění je určeno pro majitele obytných budov, kancelářských budov nebo vlastníky společných částí domu. Pojistit si mohou rozestavěné, dokončené a rekonstruované nemovitosti.
Díky naší široké nabídce bezdrátových ovládacích a regulačních prvků je možné realizovat mnoho druhů automatizace.
Rizikové životní a úrazové pojištění - výběr z mnoha variant, které nabízí tuzemské pojišťovny.
Denně řešíte mnoho různých úkolů. Jsou různě rozsáhlé a různé složité. Některé zadáváte, jiné sami řešíte. Některé vyžadují váš dohled, jiné proběhnou správně bez vašeho zásahu. Úkolem může být cokoliv. Vytvořit novou marketingovou kampaň, napsat nab…
Přebíráte pracovní nástroje a pomůcky proti písemnému potvrzení, ale i služební mobilní telefony, notebooky atd.
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …