Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Identifikovat potřebu změny, shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení, hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření.
Evidovat údaje o dodavatelích a subdodavatelích a jejich produktech, vyhodnocovat kvalitu dodavatelů a produktů.
Zakázkový potisk je výhodný především pro ty uživatele identifikačních systémů, kterým se nevyplatí nákup vlastní tiskárny čárových kódů.
Přispívat k návrhu a realizaci postupů efektivního řízení zásob, vypočítávat požadovanou úroveň zásob, oceňovat aplikaci informační technologie do efektivního řízení zásob.
Přispívat k návrhu a organizaci skladu s cílem dosáhnout maximální efektivity, rozumět a aplikovat systém dokumentace na regulaci a evidenci skladových vstupů a výstupů,přispívat k řízení nákladů minimalizací ležáků a snížením ztrát ve skladech.
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …
Správa centrálních (podnikových) úložných prostorů komunálních a nebezpečných odpadů včetně služeb souvisejících - odvoz, ekologická likvidace odpadů atd.
Volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat, shromažďovat všechny odpovídající údaje,analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry,psát zprávu a udělat doporučení.
Stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím, neustálé zjišťování možností ke zlepšení, hodnotit užitek a nevýhody nabízených změn, projednávat a dohodnout se na uvedení změn, odůvodňovat návrhy na výdaje ke zl…
Údržba a pravidelné servisní návštěvy jsou základním stavebním kamenem bezproblémového provozu zařízení.
Naučíme Vás: - Rozumět významu a důležitosti produktivity - vytvářet a udržovat nezbytné podmínky pro zvýšení produktivity - pomáhat zlepšení produktivity práce jednotlivce - orientovat se v různých výpočtech
V případě požadavku zákazníka na podporu, která svým rozsahem přesahuje standardně poskytovanou podporu v rámci záručního či pozáručního servisu, nabízíme uzavření servisní smlouvy s jasně definovanými parametry SLA.
Úklid a čištění ruční i strojní - výrobních hal, strojních a technologických výrobních zařízení, komerčních, obytných, venkovních prostorů.