Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Dlouhodobě se specializujeme se na implemetace světově úspěšných CRM systémů. Pro námi implementované CRM systémy máme vytvořené customizace, které zlepšují a rozšiřují jejich použitelnost. Pro námi dodávané CRM systémy jsme schopni provádět uživatel…
Pro úspěšnost všech dodaných informačních technologií nabízíme svým klientům také poradesnké činnosti, které zvýší výtěžnost a zajistí plné využití implemetovaných technologií.
Soubor všech HW i SW komponent použitých na vstup, ukládání, zpracování a přenos dat. Jde o společný prvek všech IT oblastí a o základ pro nasazení a provoz každé aplikace či služby uživatelům.
Všechny formy hlasové, obrazové či multimediální komunikace mezi uživateli, ať už v rámci podniku nebo mezi firmami. Klíčovým parametrem je sjednocený a jednoduchý způsob obsluhy všech těchto komunikačních kanálů. Aby komunikace práci usnadňovala, ni…
Správa digitálního obsahu se věnuje zrychlení a zjednodušení oběhu informací a dokumentů v organizaci. Zabraňuje průniku nevyžádaných e-mailů a detekci nevhodného obsahu v elektronické komunikaci.
I v této verzi jsme připravili nové funkce, úpravy a opravy podle zkušeností našich zákazníků.
Provádíme pravidelné a nepravidelné úklidy, průmyslových hal, veřejných zakázek. V okrese Liberec, Mladá Boleslav,Česká Lípa,Děčín
Outsourcing je dnes stále častější způsob zvyšování efektivity a snižování nákladů na IT. Jde o úplné převzetí některé, případně všech činností běžně vykonávaných firemním IT oddělením.
Při řízených službách přenechává klient rutinní činnosti, resp. dennodenní provoz některé z IT oblastí na nás, obvykle s cílem zvyšování efektivity a kvality jednotlivých činností.
Na základě kombinace výsledků vstupních analýz, našich zkušeností, znalostí moderních technologií a cílů našich klientů se snažíme navrhovat a vytvářet řešení, která splňují a překračují jejich požadavky.
Analýzy a konzultační služby se zaměřují na rozbor různých technologických strategií a jejich dopadu na činnost zákazníků.
Samozřejmou součástí implementovaných CRM sysétmů je napojení na možnost telefonovat nebo přijímat telefonické hovory. V rámci této problematiky provádíme integraci s internetovou telefonií např. pomocí systémů PBX Trixbox, Asterisk, software pro Cal…