Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Help desk je žádankový systém, který umožňuje běžným pracovníkům v objektech zapisovat zjištěné problémy. Ten, kdo problém zapsal také vidí stav řešení a může s dispečerem, který problém převzal dále komunikovat.
Transparentní přehled a přesnost informací pomocí hladké integrace finančních systémů front-office a back-office.
Komunikační propojení s vašimi klienty, usnadněné vyúčtování a správa vašich finančních operací, řízení integrace dat ve všech úrovních firmy (front-, middle- a back-office), vytváření rozpočtů a efektivní řízení nákladových položek, analytické přehl…
Umožňuje získat komplexní přehled o spravovaném majetku. Dovoluje snadno plánovat bezpečnostní kontroly, preventivní prohlídky, opravy, údržbu a včas upozorňuje na termíny uskutečnění revizí či kalibrací.
Nastavení systému jakosti dle požadavků ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001, OHSAS 18001, vypracování příručky jakosti, EMS, BOZP a dalších navazujících postupů, proškolení zaměstnanců, ověření funkčnosti nového systému.
Provedení bezpečnostního posouzení systému informační bezpečnosti, identifikace aktiv, identifikace hrozeb a analýza rizik systému s cílem dosažení efektivní eliminace či snížení rizik možného narušení integrity, dostupnosti nebo důvěrnosti informací
Získávání zakázek, efektivní rozložení profesních zdrojů, řízení realizace projektu, usnadnění finančních operací, pružné řízení shody s předpisy, analytické sledování výkonu.