Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Víme, jak informovat akcionáře, oslovit investory, komunikovat se státními institucemi a regiony, jak rozvíjet vztahy se zaměstnanci, s obchodními partnery, zákazníky i širokou veřejností.
B.I.G. Prague už 20 let vytváří a kompletně zajišťuje profesionální a účinnou B2B a B2C komunikaci: reklamní a PR kampaně - vztahy s médii, výroční zprávy, katalogy, prospekty, prezentace, magazíny, časopisy, newslettery, weby - reklamu a inzerci - s…
Klíčový režim v celém objektu, zejména s ohledem na zajištění protipožární bezpečnosti, kontrola uzamčení příslušných vstupů v rozsahu služby Řízení systémů pro provoz a údržbu budovy - trvalého dispečinku.
Tento čárový kód může užívat každý stát zapojený do systému EAN UCC. Čárový kód EAN dokáže kódovat číslice 0 až 9, přičemž každá číslice je kódována dvěma čárami a dvěma mezerami.
Tuto službu provádí technik bezpečnosti (odborně způsobilá osoba v prevenci rizik) a ochrany zdraví při práci s příslušnou kvalifikací v souladu se Zákoníkem práce a předpsiy souvisejícími v četnosti dle potřeby.
Veškeré servisní činnosti v předepsaných periodách uvedených v ČSN 27 4002 a ČSN 27 4007 pro výtahy.
Služby pokrývají kompletní rozsah – od trafostanic až po automatizované systémy osvětlení budov. Náhradní zdroje a záložní zdroje objektu. Nabízené služby zajišťují chod s odkazem na položky plánu preventivní údržby.
Dodavatel provádí veškeré řídící, organizační a výkonné činnosti, které vedou k plnění všech sjednaných služeb, vyplývajících ze smlouvy o úrovni služeb (SLA – service level agreement).
Nebo-li RFID je technologie automatické identifikace, kde jsou data v digitální podobě ukládána do tzv. RFID tagů (čipů), z kterých se následně mohou načítat a znovu přepisovat.
Základním výchozím bodem při návrhu interiéru klienta je jeho finanční situace, které přizpůsobujeme veškeré záměry k maximální spokojenosti klienta.
V ohnisku naší práce se nachází osoba klienta a jeho životní prostředí. Společným dialogem pak měníme jeho představy do návrhu, který se dále rozvíjí a dopřesňuje, dokud nevznikne rovnováha mezi funkcí prostorem a estetikou.
Doplňkové služby dle dohody, požadavků a potřeb vč. služeb logistických, dodavatelských a souvisejících.
Společnost se mimo jiné zabývá zakázkovou výrobou interiérových prvků. Vznikají tak vždy originální doplňky, které jsou „šity“ na míru představám zákazníka.
Provoz a údržba klimatizačních, vzduchotechnických a větracích systémů v objektu s odkazem na položky plánu preventivní údržby.
Základ pro dlouhodobě úspěšnou firemní politiku je formován pozitivními změnami a strategiemi jednání spolupracovníků na všech úrovních.