Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
V rámci svých kompletních služeb se firma zabývá také různými formami tzv. Tool Managementu. Rovněž vyrábíme a dodáváme automatické výdejny nástrojů.
Moderní technologie, zruční kameníci spolu se zkušeným odborným vedením, i dlouhodobě obhajovaný certifikát managementu kvality ISO EN 9001 a environmentálního managementu ISO EN 14001 jsou zárukou kvalitních a přesných výrobků i dodržování zásad och…
Teso - Janošík je společnost která se specializuje na kopletní rekonstrukci střech a dalších možných krytin. Jednotlivé stavby projektujeme na míru dle individuálních požadavků zákazníků. Naším cílem je individuální přístup k potřebám a přáním zákazn…
Poskytujeme přepravní a outsourcované logistické služby ve všech segmentech dodavatelského řetězce leteckého průmyslu, od managementu příchozího toku zboží do výrobních závodů, poskytování náhradních součástek pro letadla na zemi a poskytování cateri…
Specializujeme se na CNC obrábění, kovoobrábění, přesné obrábění a dělení materiálu. Vyrábíme technologicky náročné, přesné díly, u kterých využijeme kvalitu a přesnost nejmodernějších strojů japonských výrobců MORI SEIKI a MAZAK.Včasné plnění termín…
Certifikace systémů managementu je v dnešní době nezbytná podmínka úspěšnosti na trhu. TTS zajišťuje všechny kroky vedoucí k úspěšné certifikaci dle příslušné normy(norem).
Třetí vydání bestselleru je výrazně rozšířené. Oproti dvěma předchozím vydáním, která jsou rozprodána, mj. poskytuje poprvé v naší zemi souhrnný přehled o historii čtyř generací time managementu v zahraničí i v České republice.
Úvod do systému managementu (ISO 9001, ISO 14001, ISO 17 025, ISO 15 189 nebo systém HACCP).