Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Předmět kurzu bude prezentován seminární formou, doplněnou přednáškami, v průběhu kurzu budou používány případové studie, hraní rolí, kurz bude ukončen závěrečnou zkouškou.
Dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří, účastnit se auditů a šetření, rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie.
Kurz sebeřízení je zaměřen na individuální intelektuální kapitál, interkulturální management, timemanagement, manažerskou typologii osobnosti, stressmanagement.
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Nabízíme služby koordinátora BOZP na stavbách dle z. 309/2006 Sb., zpracování plánu BOZP ve fázi přípravy stavby, ve fázi realizace stavby, koordinace zhotovitelů z hlediska BOZP.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Školení zajistí zvýšení úrovně vedení týmu, manažerské komunikace, manažerského rozhodování, koučování, delegování, motivování, předcházení a zvládání konfliktů a předcházení a zvládání stresu. Rozsah školení 2, 4 nebo 6 dní. Místo školení podle výbě…
Školení zajistí reálné zlepšení obchodní komunikace po telefonu a při osobních jednáních. Účastníci jsou seznámeni s technikami prodeje a technikami prezentace (vlastní know-how firmy VM MARKETING), techniky jsou aplikovány do praxe účastníků a inten…
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Plánování a příprava projektu, řízení realizace projektu, vyhodnocení projektu, nástroje na podporu řízení projektu.
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.