Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Kultury v Evropě v Asii jsou rozdílné, jsou zde také rozdílné metodiky výroby, požadavky zákazníků na různé parametry výrobků a služeb, jiné požadavky na kvalitu. Zákazníkům nabízíme zprostředkování obchodu, marketing a průzkum trhu.
Brilo Team je největší jihočeská digitální agentura. Poskytují kompletní služby online marketingu pro e-shopy a weby. Specializují se na výkonnostní kampaně, zbožové srovnávače, e-mailing a SEO. Specialisté z Brila mají zkušenosti od r. 2007 a o váš …
Jsme agentura poskytující reklamní poradenství, včetně celkového zajištění kampaně. Vytváříme grafické návrhy – od korporátní identity až po webové stránky, poskytujeme služby předtiskové přípravy, tisk a dokončující zpracování.
Oblasti (témat) kurzů určených pro pracovníky ve veřejné správě: Vstupní vzdělávání dle zák. 312/2002,vzdělávání vedoucích úředníků dle zák. 312/2002,marketing měst a obcí,psychologická diagnostika,výběr pracovníků,personalistika,příprava a prezenta…
Individuální přístup k potřebám studentů – lektor upravuje obsah hodin s ohledem na specifické potřeby jednotlivých účastníků (například marketing, personalistika a podobě).
Znát nejvíce používané vybavení a aplikace,kontrolovat uvedení a fungování informační technologie v praxi.
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů.
Vědět, kdy a proč je třeba něco napsat,vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní.
Rozumět funkci peněz při obchodování,vidět, jak vlastní práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům organizace,identifikovat hlavní oblasti nákladů, udržovat vědomí významu nákladů.
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů,sledovat a kontrolovat činnosti proti rozpočtu,využívat některé techniky kontroly rozpočtování.
Chápat význam a zásady řízení nákladů,identifikovat hlavní oblasti nákladů,rozumět tomu, jak dosáhnout cílových nákladů pro kontrolu,kontrolovat náklady, vyhledávat možnosti úspor.
Odhadovat potřeby posluchačů a tomu přizpůsobit svůj projev,mluvit efektivně v různých situacích,plánovat a provádět efektivní prezentace,podávat svoje prezentace přesvědčivě.