Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem kurzu je intenzivní formou připravit studenty na test Obecných studijních předpokladů v rámci Národních srovnávacích zkoušek.
Business Skills jsou kurzy, které se zaměřují na zvládání základních profesních dovedností v angličtině. Zahrnují témata jako presentation - prezentace, negotiation - vyjednávání nebo meetings - pracovní schůzky.
Kurz se věnuje zákoníku práce, vzdělávání zaměstnanců, výběru zaměstnanců pomocí kompetenčních metod, motivaci, hodnocení a odměňování pracovníků.
Andragogika - tedy vzdělávání dospělých - je jedním z nejdiskutovanějších témat současnosti. Absolventi andragogiky jsou žádaní na trhu práce jako profesionální androgogové, lektoři či personalisti. Ponořte se do tohoto oboru a poznejte jej zblízka.
Pod větším drobnohledem uvidíte Evropské strukturální fondy, problematiku Evropských sociálních fondů, poznáte význam programového období, proniknete více do hloubky možnosti k získání dotací apod.
Vedle definice základních pojmů „nebezpečí“, „riziko“, „ohrožení“ obsah kurzu pojednává především o přístupech a metodách hodnocení rizik v nejdůležitějších oblastech řízení podniku.
Ekonomická fakulta patří mezi jeden z nejčastějších cílů maturantů zejména z gymnázií a ekonomických středních škol. Přípravné kurzy na ekonomické fakulty patří k nejnavštěvovanějším kurzům společnosti.
Kurzy pro asistentky, recepční a sekretářky, které chtějí pracovat opravdu profesionálně.
Vytvoříme Vám rozsáhlou webovou prezentaci, přesně podle Vašich individuálních požadavků na funkcionalitu a s ohledem na Vaše potřeby a cíle. Na základě zkušeností Vám rádi pomůžeme s navržením fungování stránek a stanovením cílů.
Lektorské kurzy - rozvíjejte své lektorské dovednosti, naučíme vás komunikovat a prezentovat před posluchači. Osvojíte si potřebné dovednosti pro úspěšnou lektorskou činnost a moderní lektorské techniky.
Personalistika – odborné kurzy, které pokrývají celou šíři práce personalisty. Rozvoj a vzdělávání zaměstnanců, pracovní právo, mzdy, výběr zaměstnanců a odměňování.
Strategie budování zpětných odkazů představuje plán kontinuálního získávání relevantních a kvalitních zpětných odkazů a rozkryje Vám Vaši stávající situaci z hlediska jejich množství a kvality.