Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položena asfaltobetonem, který je vymačkán, nerovný, popraskán s mnoha výtluky. Jako alternativa vybourání, odvozu, dovozu nového betonu a čekání na vytvrdnutí nabízíme metodu frézování, nebo broušení povrch…
Poměrně často se stává, že po položení leštěného mramoru dochází za mokra ke mnoha pádům chodců s mnoha nepříjemnými zraněními. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí zdrsnění těchto povrchů metodou bezprašného brokování.
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položen asfaltobeton, který je vymačkán, nerovný a popraskán s mnoha výtluky. Blatrysk, s.r.o. nabízí metodu brokování nebo broušení s následným strojním špachtlováním a dvojnásobným nátěrem.
V mnoha výrobních a skladovacích halách jsou instalovány podlahy, u kterých došlo vlivem provozu k vysokému stupni vyhlazení. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí zdrsnění těchto povrchů metodou bezprašného brokování a to i bez vyloučení provozu.
Zaměřujeme se na opravy půmyslových podlah a vozovek bez přerušení provozu nebo jen s minimálním omezením. Pro opravy použivá nejlevnější materiály na bázi asfaltu, cementu, rychloschnoucích cementů a polymethylmetakrylát.
Nabízíme zhotovení barevných povrchů asfaltových vozovek metodou broušení a strojního špachtlování pomocí barevných plastů. Rychlost zasychání plastů je od 5 do 15 minut. Barevnost plastů je možná ve všech odstínech systému RAL.
Nabízíme opravy podlah i pomocí vysoce výkonných řezacích strojů. Běžná hloubka řezu až 17 cm. Při řezání technologických kanálů celou tlouku betonu prořežeme na kvádry, které jsou pomocí hmoždinek a visacích ok demontovány bez nutnosti bourání bet…
Nabízíme odstranění lokálních nerovností jako například hrbů z vozovek bez přerušení provozu metodami frézováním a broušením.
Odstranění vodorovného dopravního značení se provádí frézováním a tryskáním ocelovými kuličkami. Frézováním se nesmí porušit obrusná vrstva vozovky - asfaltová či cementobetonová. Frézovací stroj je seřízen tak, aby nedošlo k porušení obrusné vrstvy.
Poskytujeme několik patentovaných technologií na odstranění tohoto nedostatku. Může poskytnout takové garance, že počet dopravních nehod před aplikací odvodňovacího drážkování poklesne na polovinu po realizaci odvodnění.
Jedním z mnoha nedostatků na pozemních komunikacích jsou podélně vyjeté koleje. Ve vybraných případech je možné odstranit vytlačeniny pomocí silniční frézy a jemného drážkování.