Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V současné době se stále více firem snaží vytvořit místo klasické vícestupňové organizační struktury co nejplošší a nejefektivnější strukturu, složenou z jednotlivých samostatných týmů pracovníků s minimem řídících stupňů.
Naše firma se zabývá komplexními službami v oboru stavebnictví již od roku 1997. Za tu dobu jsme získali mnoho cenných zkušeností, které nyní uplatňujeme v poskytování kvalitních a cenově přístupných služeb.
Vytvoření dobrých vztahů uvnitř týmu pracovníků a stanovení komunikačních pravidel mezi jednotlivými členy týmu je jednou z velmi důležitých součástí práce vedoucího pracovníka a manažera.
Na vedoucí pracovníky je kladeno čím dál tím více úkolů a zodpovědnosti. To vyžaduje náročnější plánování a využívání času. Aktivní a vytížení manažeři jsou často ve stresu a spěchu, aby stihli všechny úkoly a povinnosti, kterých neustále přibývá.
Porada je jeden z nutných nástrojů pro předávání informací, řešení rozpracovaných úkolů i dlouhodobých strategických cílů. Přesto při mnohých poradách dochází k bezbřehému diskutování o nedůležitých věcech a pro celou řadu vedoucích i pracovníků je s…
Umění správně se rozhodnout a přijmout rychle rozhodnutí je jedním ze základních požadavků na lidi, kteří chtějí být úspěšnými v dnešních podmínkách.
Personální pohovory – to jsou výběrové a přijímací pohovory s novým spolupracovníkem, hodnotící, motivační a rozvojové pohovory se stávajícími pracovníky a pohovory s odcházejícím pracovníkem.
Komunikační typologie jednotlivých typů osobností slouží k umění přizpůsobit se partnerovi, lepšímu pochopení jeho požadavků a v konečném efektu ke zvýšení úspěšnosti jednání. Lidi lze rozdělit do čtyř hlavních typů a v prodejní situaci je nutností s…
Seminář je určen pro manažery a vedoucí, kteří by měli vědět maximum o mezilidské komunikaci, aby mohli plně využít všech komunikačních dovedností pro efektivní vedení pracovních týmů.
Každý den prožíváme mnoho situací, které jsou velmi složité. Musíme někdy složitě vyjednávat s kličkujícím zákazníkem, nepřístupným prodavačem či nákupčím, neústupným šéfem nebo rozčileným partnerem.
Rozdílnost komunikačního stylu manažera a podřízeného pracovníka přináší leckdy v životě situace, kdy je pro nás velmi obtížné pochopit druhou stranu.