Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Je balík doplňkových funkcí, kterým lze rozšířit systém o další funkční moduly jako jsou: Systém evidence práce, Workflow a Call Centrum.
V oblasti připojení na Internet poskytujeme zákazníkům komplexní služby na profesionální úrovni. Zákazníkům poradíme nejen při volbě nejvhodnějšího poskytovatele a vhodného způsobu připojení, ale také zajišťujeme dodávku a instalaci potřebného techni…
Navrhneme Vám a zrealizujeme dodávku heterogenních strukturovaných počítačových metalických i optických sítí. Jsme schopni zajistit i bezpečnou implementaci bezdrátových sítí standardu WiFi/802.11x. Nabízíme erudovanou správu UNIX i MS Windows server…
Je softwarové řešení pro Call Centra a obchodní oddělení firem, které propojuje telefonní ústřednu s počítačem pro efektivní vyřizování telefonních hovorů.
Nabízíme sběr a uchování zvolených charakteristik (možnost zpětné analýzy), detekce a notifikace výkonnostních problémů, automatizace řešení odhalených nedostatků.
Společná, jednotná administrace rozsáhlých, multiplatformních DB prostředí - automatizace rutinních činností správce, analýza nároků na úložný prostor (Backup, Space & Capacity Analyst), sběr informací pro ladění datových skladů a databázových pr…
Propracované stránky s využitím databází, vkládání a vyhodnocování položek, profesionální grafika nebo PHP programování, statistiky návštěvnosti jednotlivých stránek, rozsáhlé databáze - více propojených tabulek, formuláře, dotazníky, e-mail, přenos …
Autorizovaným Premium Partnerem naší společnosti. Zajišťujeme smluvně především dodávky, implementace a postimplementační podporu produktové řady Abra G3 a G4 a prodej LS/LP (prodej licenční podpory a licenční služby).
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a statistické vyhodnocování.
CRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky, ale také k řízení obchodní činnosti firmy.
Zahrnuje uchovávání, porovnávání a synchronizace DB schématu, konfigurace DB a vlastních dat, tvorba a údržba testovacího prostředí vč. anonymizace dat, zálohování před implementací změn s možností návratu k předchozímu stavu.