Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu školení se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních situacích.
V průběhu školení Vás inspirujeme a motivujeme k týmové práci, definujeme principy týmové spolupráce a předáme prakticky využitelné informace - od sestavení týmu, k správnému stanovení cílů týmu až po jednotlivé techniky týmové spolupráce - použitel…
Během kurzu Vám přiblížíme hlavní zásady asertivního komunikačního stylu – otevřené, spontánní a věcné komunikace, asertivitu jako životní postoj.
Jednodenní kurz zaměřený na předání informací a praktických rad ohledně vedení pracovních porad. Doporučíme Vám jaké zásady dodržovat při vedení jednotlivých typů porad, pomůžeme vám identifikovat a korigovat nedostatky a inspirujeme Vás k pořádání p…
Komunikace je prostředník veškerého dění uvnitř firmy. V průběhu jednodenního semináře se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace.
Školení je připraveno pro posílení a rozvoj Vašich prezentačních dovedností. Poskytne návod jak srozumitelně formulovat své myšlenky, jak si udržet zájem posluchačů a nenudit je, jak reagovat na otázky a námitky publika, jak své vystoupení podpořit …
Školení je zaměřeno na předání teoretických informací a rozvoj Vašich praktických dovedností vedení prodejního rozhovoru se zákazníkem či klientem.
Účastník školení získá důležité informace o nových, případně pozměněných požadavcích, které vyplývají z revize normy.
Kurz je zaměřen na organizace, které zavádí nebo mají zavedený systém managementu jakosti podle normy ISO 9001, klade si za cíl poskytnout mistrům základní informace o významu normy ISO 9001.
Školení je určeno pro představitele vedení/představitele managementu jakosti malých a středních firem, kteří zavádějí nebo již mají zaveden systém managementu jakosti podle normy ISO 9001:2008.
Školení poskytuje organizacím návod, jak vytvořit prostředí, které zaujme zákazníka již při prvním vstupu do firmy a které bude podporovat odstraňování jakéhokoliv plýtvání a lepší organizaci a vizualizaci procesů na pracovišti.
V průběhu jednodenního školení se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace. Definujeme a doporučíme jaké principy je vhodné zavést, aby komunikace uvnitř firmy byla kvalitní a úče…
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu tohoto kurzu se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe v období krize, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních si…