Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vyrábíme spánkové vybavení pod vlastní značkou Somnia. Jedná se o polštáře, přikrývky, vzduchové matrace, hygienické chrániče a podložky z Merino vlny. Veškerý sortiment vyrábíme pro koncové zákazníky nebo malé penziony a to zakázkově, tj. na míru. N…
Vítáme vás u naší ekonomické řady produktů, kde se kvalita setkává s výhodnou cenou! Tato řada je ideální jak pro vaší domácnost, tak i pro penziony. Nabízíme matraci Body Boost, která vám poskytne komfort a podporu pro regenerující spánek. Ekonomick…
Horizontální žaluzie vyrábíme přesně na objednanou míru. Šířka lamely 25mm, výběr ze tří barev profilů: bílá, sv. hnědá, stříbrná. K výběru z cca. 20 barev lamel a 5 barev lamel imitace dřeva.
Představujeme naši prémiovou řadu produktů za neodolatelné ceny- splňující touhu po dokonalém pohodlí a luxusu. Naše matrace Air Balance, přikrývka Dream Feel a polštář Somnia Pillow vás připraví chvíle dokonalého odpočinku. S hygienickým chráničem n…
Jsme dodavatelé oken, dveří a zimních zahrad na míru.
Oblasti (témat) kurzů určených pro pracovníky ve veřejné správě: Vstupní vzdělávání dle zák. 312/2002,vzdělávání vedoucích úředníků dle zák. 312/2002,marketing měst a obcí,psychologická diagnostika,výběr pracovníků,personalistika,příprava a prezenta…
V řízení obchodu, v obchodní činnosti, v nákupní činnosti, v marketingové činnosti, v tvorbě strategie, poradenství a psychodiagnostika.
Naučíme Vás, jak: - Chápat principy efektivní komunikace - komunikovat efektivněji slovem i chováním - poslouchat efektivněji - navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků - řešit konflikty mezi zaměstnanci
Plánování a příprava projektu, řízení realizace projektu, vyhodnocení projektu, nástroje na podporu řízení projektu.
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.
Rozumět faktorům, které ovlivňují hladinu mezd,vysvětlovat, jak fungují hlavní typy systémů odměňování v podniku,hodnotit efekty lišících se typů systémů podle postoje zaměstnanců, morálky a motivace.
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.