Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Doporučujeme pořízení a správnou instalaci světel pro denní svícení. Na základě evropské homologační známky a prostoru v českém zákoně o provozu na pozemních komunikacích lze těmito světly dodatečně vybavit každé dvoustopé vozidlo. Používání světel p…
Domovní audio - video telefony, elektrický vrátný, televizní a satelitní rozvody, vratové pohony.
Univerzální modul určený k automatickému zapnutí parkovacích a potkávacích světel vozu cca 7 vteřin po nastartování, případně po zapnutí zapalování, inovovaná verze. ATC Light zajistí automatické rozsvícení světel automobilu po nastartování vozidla a…
Automobilová sada s barevným displejem a bezdrátovou technologií Bluetooth. Používání mobilního telefonu ve voze snad nemůže být jednodušší, pohodlnější a zejména bezpečnější. Velký odnímatelný barevný displej slouží pro pohodlnou obsluhu telefonu, v…
Profesionální sady HID Eagle na přestavbu všech klasických halogenových světlometů na xenony – přestavbové sady slouží k výměně stávajícího halogenového osvětlení za xenonové výbojky. Není potřeba žádných zásahů do originálních světlometů, ani elektr…
Nabízíme mytí motorů a podvozků, které se provádí za pomoci profesionálních tlakových strojů Kärcher. Pro důkladné odstranění nečistot a rozpuštění mastnoty používáme horkou tlakovou vodu s příměsí kvalitní ekologicky nezávadné přípravky.
Zanedbaná klimatizace neznamená jen nepříjemný zápach ve voze, ale způsobuje podrážení dýchacích cest, alergické reakce či bakteriální infekce.
Využijte služeb naší vysokokapacitní tunelové mycí linky, se kterou ušetříte čas a prostředky, které můžete věnovat jiným aktivitám.
Čištění vstřikovacích trysek zážehových motorů ultrazvukem je v naší republice stále ještě v plenkách.
Každý den je v České republice odcizeno v průměru 66 vozidel, najít se však podaří pouze 10 z nich. Dlouholetá praxe potvrzuje, že přes všechny vymoženosti elektroniky je základní metodou zabezpečení dobře a pevně mechanicky zamčený vůz.
V naší emisní stanici provádíme na počkání měření emisí benzinového, naftového a pohonu na LPG.
Při spalování LPG a CNG dochází v prostoru válců motoru k vyšším teplotám a tím i k vyššímu teplotnímu zatížení výfukových ventilů a ventilových sedel.