Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zhotovujeme prototypové díly pomocí technologie FDM (Fused Deposition Modeling – 3D tisk), která je určena pro rychlou výrobu vysoce kvalitních modelů z různých materiálů. Takto vyrobené modely lze použít k vizualizaci, testování, odzkoušení smontova…
Zhotovujeme prototypové díly pomocí technologie FDM (Fused Deposition Modeling – 3D tisk), která je určena pro rychlou výrobu vysoce kvalitních modelů z různých materiálů. Takto vyrobené modely lze použít k vizualizaci, testování, odzkoušení smontova…
Jsme mladá česká firma založená koncem roku 2015. Výrobní portfólio naší společnosti je zaměřeno na dvě hlavní oblasti. A to na výrobu jednoúčelových přípravků a na zpracování plastů. Nemáte ve Vaší společnosti čas, kapacity nebo chuť se věnovat čin…
Jednoduché ovládání pouhým stisknutím tlačítka. Keramické mlecí kameny. Možnost nastavení hrubosti mletí. Snadné plnění.
Pomůžeme s wireframem, navrhneme UX design, tvoříme webové prezentace, i jednoduché microsite. Umíme Wordpress, Woocommerce, HTML5, bootstrap, CSC, máme vlastní redakční systém, eshopy umíme řešit na shoptetu, fastcentrik nebo prestashopu.
Příkon 100 W, momentový provoz, přesné nastavení šířky řezu až 17 mm, dvoubodový bezpečnostní vypínač, držák zbytků.
V této neustále se vyvíjející době je být lídrem trhu důležitým směrem ve Vašem firemním plánování. K webovým stránkám firmy je nutné přistupovat jako k novele, která dokáže nadchnout své čtenáře.
Vhodný pro sekání ovoce, zeleniny, masa a jiných druhů potravin, transparentní nádoba 800 ml, nerezový sekací nůž.
25 W, univerzální lisovací kužel, nastavení množství dužniny, víko proti prachu, nádoba na šťávu 0,8 l, díly vhodné do myčky, barva: bílá / letní žlutá.
Příkon: 380 W jeden univerzální stupeň výkonu pro celý rozsah použití, vysoká účinnost díky inovovanému dvojitému filtru univerzální použití.
Příkon (W): 300 Nádoba na mixování: s nádobou na mixování Pulzní spínač Délka přívodního kabelu (m): 1.5.
Kvalitní fotografie je velmi důležitá. Na internetu a v reklamě prodává jen to, co člověk vidí. Špatná nebo nekvalitní fotografie pak může zeslabit zájem, což je nežádoucí.