Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu tohoto kurzu se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe v období krize, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních si…
V průběhu jednodenního školení se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace. Definujeme a doporučíme jaké principy je vhodné zavést, aby komunikace uvnitř firmy byla kvalitní a úče…
Účelem tohoto školení je naučit organizace, jak efektivněji a smysluplněji provádět měření spokojenosti zákazníků a jak získané informace využívat pro zvyšování výkonnosti organizace.
Školení poskytuje organizacím návod, jak vytvořit prostředí, které zaujme zákazníka již při prvním vstupu do firmy a které bude podporovat odstraňování jakéhokoliv plýtvání a lepší organizaci a vizualizaci procesů na pracovišti.
Školení je určeno pro představitele vedení/představitele managementu jakosti malých a středních firem, kteří zavádějí nebo již mají zaveden systém managementu jakosti podle normy ISO 9001:2008.
Kurz je zaměřen na organizace, které zavádí nebo mají zavedený systém managementu jakosti podle normy ISO 9001, klade si za cíl poskytnout mistrům základní informace o významu normy ISO 9001.
Provedení plotu dle zadání.SM sušený materiál,předem vyspraven.Opracování hoblováním,strojním (kalibrační bruskou) a ručním broušením.Latě šroubeny nerez poměděnými vruty s těsn.podložkou.Impregnace předem v rozloženém stavu.Dodávka v předmontovaném …
Účelem tohoto kurzu je zajistit způsobilost organizace ve smyslu požadavků mezinárodních norem ISO 9001:2008 a ISO 19011:2002 k provádění interních auditů systémů managementu jakosti.
Účastník školení získá důležité informace o nových, případně pozměněných požadavcích, které vyplývají z revize normy.
Školení je zaměřeno na předání teoretických informací a rozvoj Vašich praktických dovedností vedení prodejního rozhovoru se zákazníkem či klientem.
Školení je připraveno pro posílení a rozvoj Vašich prezentačních dovedností. Poskytne návod jak srozumitelně formulovat své myšlenky, jak si udržet zájem posluchačů a nenudit je, jak reagovat na otázky a námitky publika, jak své vystoupení podpořit …