Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Software mzdy je koncipován tak, aby efektivně pracoval v podniku s mnoha stovkami zaměstnanců, ale vyplatil se i soukromému podnikateli s několika zaměstnanci bez mzdové účtárny.
Nabízíme komplexní služby v oblasti vedení účetnictví a daňové evidence dle platné legislativy: zpracování prvotních účetních dokladů, zpracování účetnictví v členění dle vašich požadavků, vyhotovení sestav dle požadavků klienta pro účely ekonomic…
Kompletní zpracování účetnictví (daňové evidence) včetně mzdové agendy, odvodů na sociální a zdravotní pojištění. zastupování na úřadech, včetně rekonstrukce účetnictví. Daňový poradce poskytuje právní pomoc a finančně ekonomické rady ve věcech daní,…
Zastupování na úřadech dle přání klienta – v oblasti všech daní i ve mzdové oblasti.
Vedení mzdové agendy a navazující personální evidence, kontroly vedení mzdové agendy u účetních jednotek, sestavování a předkládání výkazů a hlášení orgánům zdravotního pojištění a sociálního zabezpečení.
Vedeme personalistiku a zpracováváme měsíční mzdy – hodinové i měsíční. Dle platné legislativy dokládáme úřadům vyplněné platné formuláře. Zpracujeme vše, co se mzdové oblasti týká – tj.mzdové rekapitulace, výplatní pásky, výplaty nemocenských d…
V rámci zpracování mezd poskytujeme klientům komplexní služby v oblasti personální s mzdové agendy. Služba zahrnuje nejen samotné provedení výpočtů mezd, ale její součástí je kompletní zpracování přihlášek a odhlášek zaměstnanců na ZP a OSSZ.
Vedení účetnictví a mzdové agendy. Řešení daňových problémů. Zastupování před správcem daně a dalších úřadech.
Externím zpracováním mezd významně snížíte náklady na toto zpracování mezd oproti vlastní mzdové účtárně (účetní). Důvodem jsou úspory na školeních, pořizování hardwaru a softwaru, sociálním a zdravotním pojištění a poskytování benefitů pro mzdovou ú…
Komplexní vedení účetnictví a daňové evidence. Zpracování mzdové a personální agendy. Sestavení všech druhů daňových přiznání. Zastupování v jednání s finančními úřady a správou sociálního zabezpečení.