Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Program je určen pro všechny typy a velikosti organizací (obchodní, příspěvkové i rozpočtové). Lze spočítat mzdu pro každý pracovně-právní vztah s libovolnou docházkou, v členění závod, středisko, zakázka. Umí spočítat všechny varianty exekucí. Elekt…
Naše mzdová účtárna je připravena na kompletní zpracování mezd Vašich zaměstnanců včetně všech souvisejících úkonů.
Nabízíme kompletní správu ekonomické agendy pro právnické i fyzické osoby. Zabýváme se vedením účetnictví, daňovou evidencí včetně daňové optimalizace a vypracování všech potřebných daňových příznání. Pokud máte zaměstnance, tak se Vám postaráme i o …
Účetní kancelář s 20ti letou praxí v Hradci Králové nabízí vedení účetnictví, mezd, zastupování před úřady a jiné služby.
Zpracovaní a kontrola účetních dokladů. Zpracování DPH. Vyhotovení účetní závěrky a výkazů (rozvaha, výkaz zisků a ztráty, cash flow, výkaz o změně vlastního kapitálu).
Vedení podvojného účetnictví pro podnikatele i neziskové organizace včetně zpracování roční uzávěrky, zpracování přiznání k DPH, přiznání DPPO. Zpracování daňové evidence fyzických osob. Kompletní zpracování mezd zaměstnanců.
Nabízím vedení daňové evidence, zpracování mezd, učetnictví. Cena je závislá na množství a složitosti práce.
Vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd a vedení personální agendy pro fyzické a právnické osoby včetně přiznání k DPH, KH, silniční dani a přiznání k dani z příjmů fyzických i právnických osob
Zpracování mezd. Cílem naší práce je poskytování služeb ve vysoké kvalitě za více než akceptovatelné ceny s individuálním přístupem ke každému zákazníkovi.
Dodavatelské zpracování mezd pro zaměstnance na hlavní pracovní poměr i mimopracovní zaměstnanecké poměry - (výplatní pásky, výplatní listiny).
Outsourcing mzdového účetnictví je jednou z nejvyhledávanějším účetních služeb. Jedná se o poskytování kompletních služeb mzdového účetnictví, počínaje přípravou pracovních smluv přes zpracování mezd, evidenci zaměstnanců až po zastupování na úřadech…