Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Kvalitní plastová vesla s havlenkami a pouzdry. Dřík vesla je z duralové leštěné trubky v místě úchopu opatřené bužírkou, aby vesla nestudila. Dodává se v páru v délkách 220 cm - optimální délky k naší lodi wagon. List vesla je v černé barvě.
Základní montážní prvek pro většinu rybářského příslušenství scotty.
Plastové pouzdro k veslu tnp. Dodává se samostatně. Černá barva, bez spojovacího materiálu.
Primus 355 je naším první slalomovým kajakem proto dostal jméno odpovídající svému místu v řadě a přívlastkem odpovídající jeho délce . Na první pohled upoutá svým nezvyklým tvarem zejména v místech těsně kolem kajakářova boku a nelineární hranou spo…
Díky naší operativnosti, technickému vybavení a zkušenostem našich pracovníků jsme schopni geodeticky zaměřit okamžitě po přírodní katastrofě její rozsah a vytvořit podklady pro její následné vyhodnocování.
Nový a zatím poslední model řady špičkových designů firmy prijon, který používá celá řada reprezentačních jezdců z celé Evropy. Je to velice rychlá loď určená pro pokročilé jezdce, kteří jsou vybaveni pro agresivní jízdu na těžké vodě.
Vyrábíme prachotěsné zakrytování vstupů (např. vstupy do datového centra), zakrytování rozvaděčů apod.
Šťastný sklípek Vám nabízí mimo dobrého jihomoravského vína také teplé i studené pokrmy. K poslechu i tanci je možné zajistit reprodukovanou i živou hudbu.
Závodní kajak esox je určen pro špičkové závodníky, kteří ocení jeho rychlost. Jako předloha nám sloužila verze vyráběná v 90. létech francouzskou firmou midi bip, kterou jsme výrazně zúžili, abychom získali za cenu malého snížení stability, rychlejš…
Wagon je mimořádná rybářská loď s moderním tvarem a designem dna umožňujícím bezpečnou plavbu a kotvení i v silně rozvlněné jezerní vodě. Vysoké boky zabraňují přelití vln dovnitř. Podélně přímý tvar dna brání přílišnému kolíbání a i při plné obsazen…
Kajak funny je ideální k letnímu dovádění na vodě. Velice jednoduché ovládání nabízí celou řadu možností se zdokonalit v jízdě na kajaku a přitom odpadá nepopulární efekt vylévání lodi při převrhnutí.
Dynamickým (libovolného silového či deformačního charakteru včetně speciálních zatížení jako vítr, seizmicita, provozní vibrace atd.).
Různé speciální problémy jako např. kontaktní problémy, interakční problémy kapalina - pružná látka, lomová mechanika, kmitání vysokých štíhlých komínů ve větru včetně navržení tlumičů atd.