Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem je naučit se připravit si podklady pro efektivní poradu, určit výhody a nevýhody různých typů porad, zvládnout konflikty v průběhu porady, využít potenciál jednotlivých členů porady.
Cílem je naučit se lépe organizovat čas a zefektivnit práci, odstranit nedostatky v řízení času, umět si stanovit priority, odhalit tzv. požírače času, osvojit si techniky řízení času.
Cílem je poukázat na hlavní zdroje stresu ve firmě, poznat základní stresové faktory ve svém životě a práci, hledat možnosti nového přístupu k dosavadním stresorům, naučit účastníky obraně proti stresu, ovládnout relaxační techniky.
Cílem je osvojit si systematický a logický postup řešení problémů, naučit se vybraným technikám definování problému, analýzy problému, hledání řešení, hodnocení řešení a implementace.
Cílem je naučit se poznat svůj tým, objevit v každém pracovníkovi skrytý potenciál, který se naučí maximálně využívat; poznat význam koučování, seznámit se metodami koučování a mentorování.
Cílem je naučit se pouívat kreativních metod při řešení problémů, poznat možnosti využití využít obou mozkových hemisfér v manažerském rozhodování, naučit se využívat metod brainstormingu, brainwritingu, metody smíšených skupin a myšlenkových map.
Cílem je naučit účastníky stanovit si účel a cíl prezentace, přizpůsobit prezentaci typu a potřebám posluchačů, umět pracovat s vizuálními prostředky zlepšit své komunikační dovednosti, naučit se sebevědomě vystupovat před veřejností.
Cílem je naučit se plánovat a organizovat projekt tak, aby byly dosaženy realistické cíle, efektivně využívat nástrojů řízení projektů, efektivně využívat dostupné zdroje správným plánováním, atd.
Cílem je přesvědčit manažery k vnitřnímu přijetí zpracovaného systému hodnotícího pohovoru, naučit se správnému postupu a technice vedení hodnotících pohovorů, zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k podřízeným pracovníkům.
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského a business protokolu, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování účastníků, kteří reprezentují svou organizaci.
Cílem je osvojit si techniky prodeje, naučit se správný postup v jednotlivých částech prodejního jednání, naučit se správně klást zákazníkům otázky, argumentovat a odpovídat na námitky. obchodní komunikace a vyjednávání, zvládat profesionálně různé t…
Cílem je upevnit dovednosti zvládání obtížných situací ve styku s klienty, zvýšit vcítění do různých typů klientů, naučit se vhodným taktikám jednání a ovlivňování různých typů klientů.
Cílem je naučit se různé styly jednání, dozvědět se, jak působí na ostatní lidi, zda vzbuzují respekt nebo zda si dokáží získat sympatie, osvojit si zásady profesionálního oblékání.
Cílem je pochopit význam reklamy pro firmu, naučit se zvolit reklamu tak, aby oslovila správný článek populace, pochopit psychologické působení reklamy na potencionálního klienta, zjistit, jak se dívá na reklamu koncový uživatel a co ho dokáže oslovi…
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského chování, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování obchodníka.