Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Esa jsou nové typy elektronického stavědla, určené pro provoz na vlečkových a závodových kolejištích a důlních drahách. Provoz těžebních strojů je přímo závislý na rychlém přísunu prázdných a odsunu plných vozů.
Velkou předností tohoto dveřního videointerkomu je jeho veliká odolnost vůči vandalismu, té je dosaženo především díky robustnímu provedení krytu, výborně maskované kameře se štěrbinovým objektivem a kvalitně provedenému kovovému tlačítku.
Graficko-technologická nadstavba je telematická nadstavba zabezpečovacího zařízení určená k podpoře řízení dopravních procesů na vymezeném úseku železniční sítě. Základní požadavek je přenos čísel vlaků v rámci zabezpečovacího zařízení.
Jednotné obslužné pracoviště (JOP) slouží jako rozhraní mezi dopravním zaměstnancem a zabezpečovacím zařízením. Tvoří operativní úroveň u elektronických stavědel a center dálkového ovládání (DOZ) zabezpečovacího zařízení.
LDS je modulární provozně diagnostický systém pro sběr, archivaci, klasifikaci, kontrolu a sledování provozních dat lokálně dostupných diagnostikovaných zařízení. Požadované měřené hodnoty jsou získávány od měřicí ústředny, distribuovaného měřicího s…
Přejezdové zabezpečovací zařízení PZZ-RE je reléové zařízení s elektronickými prvky určené k zabezpečení úrovňového křížení pozemní komunikace s železniční (jedno- nebo vícekolejnou) tratí.
PZZ-EA je určeno k zabezpečení úrovňového křížení pozemní komunikace s železniční (jedno- nebo vícekolejnou) tratí. Informace o stavu přejezdu (otevřeno/zavřeno) je možné přenést též na přejezdník/krycí návěstidlo.
Přejezdové zabezpečovací zařízení PZZ-AC je reléové zařízení s elektronickými prvky určené k zabezpečení úrovňového křížení pozemní komunikace s železniční (jedno- nebo vícekolejnou) tratí. Přejezd musí být kryt hlavními návěstidly se závislostí na s…
Výstražník AŽD 97 je součást přejezdového zařízení, které světlem, případně i zvukem dává účastníkům provozu na pozemní komunikaci pozitivní signalizaci, signalizaci výstražného nebo varovného stavu.
Závora AŽD 99 je součástí přejezdového zařízení, která sklopením břevna závory do průjezdného prostoru pozemní komunikace dává mechanickou výstrahu účastníkům silničního provozu o blížícím se železničním vozidle.
CRV & AVV je systém určený pro automatizaci řízení kolejových vozidel. Základní částí systému je centrální regulátor vozidla CRV, zajišťující automatickou regulaci rychlosti, regulaci trakčního agregátu, řízení brzd, spolupráci dynamické brzdy s …
Zařízení pro kontrolu bdělosti strojvedoucího KBSE je zjednodušenou variantou vlakového zabezpečovače bez přenosu informace o návěstním znaku, s kontrolou bdělosti strojvedoucího a s nouzovým brzděním pomocí elektromagnetického ventilu průběžné brzdy…
Mobilní část vlakového zabezpečovače typu LS90 umožňuje přenos čtyř návěstních informací z trati na hnací vozidlo, kontrolu bdělosti strojvedoucího a nouzové brzdění pomocí elektromagnetického ventilu průběžné brzdy.
Dvoupásové kolejové obvody pro detekci obsazenosti traťového úseku. Kolejové obvody KO-3103 jsou napájeny dvoufázovým napětím 2 × 220 V, 75 Hz s fázovým posunem 90°.
KOA1 jsou dvoupásové kolejové obvody ohraničené izolovanými styky. Použití na tratích elektrizovaných trakční proudovou soustavou 25 kV, 50 Hz nebo 15 kV, 16 2/3 Hz, na stejnosměrných trakčních proudových soustavách 3 kV nebo 1,5 kV nebo 0,75 kV a na…