Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem je naučit se plánovat a organizovat projekt tak, aby byly dosaženy realistické cíle, efektivně využívat nástrojů řízení projektů, efektivně využívat dostupné zdroje správným plánováním, atd.
Cílem je přesvědčit manažery k vnitřnímu přijetí zpracovaného systému hodnotícího pohovoru, naučit se správnému postupu a technice vedení hodnotících pohovorů, zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k podřízeným pracovníkům.
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského a business protokolu, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování účastníků, kteří reprezentují svou organizaci.
Cílem je pochopit odlišnosti jednání a chování různých národů, poznat zvláštnosti jejich vystupování, odlišnosti systému priorit, zásady obchodního jednání, způsoby řešení problémů, způsoby rozhodování, vedení a řízení.
Cílem je rozvoj trenérských a koučovacích dovedností v souladu s potřebami firmy, rozvoj komunikačních dovedností, zejména prezentace, vedení diskuse, naslouchání, kladení otázek, jistota ve zvládání technických pomůcek tréninku, atd.
Kovovýroba-strojírenství,ocelové konstrukce-lehké i těžké,odlitky,konstrukční práce,pálení,3D pálení profilů,povrchové úpravy,kompletace celků
Cílem je upevnit dovednosti zvládání obtížných situací ve styku s klienty, zvýšit vcítění do různých typů klientů, naučit se vhodným taktikám jednání a ovlivňování různých typů klientů.
Cílem je naučit se různé styly jednání, dozvědět se, jak působí na ostatní lidi, zda vzbuzují respekt nebo zda si dokáží získat sympatie, osvojit si zásady profesionálního oblékání.
Cílem je pochopit význam reklamy pro firmu, naučit se zvolit reklamu tak, aby oslovila správný článek populace, pochopit psychologické působení reklamy na potencionálního klienta, zjistit, jak se dívá na reklamu koncový uživatel a co ho dokáže oslovi…
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského chování, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování obchodníka.
Cílem je naučit se orientovat v základních pojmech a metodách marketingu, pochopit souvislosti marketingu a naučit se získané znalosti aplikovat v praktických podmínkách na svém pracovním místě, seznámit se s vedením marketingové kampaně, naučit se v…
Program je určen pro manažery, kteří pracují s lidskými zdroji a pro pracovníky útvarů lidských zdrojů, kteří usilují o rozvoj zaměstnanců. Program sestává z 8 dvoudenních modulů a po úspěšném zakončení kurzu mohou účastníci získat osvědčení o rekval…
Cílem tohoto 15-ti denního akreditovaného kurzu je zkvalitnit manažerské dovednosti, osvojit si metody a techniky řízení použitelné ve firemní praxi, zvýšit účinnost motivování podřízených, naučit se správnému postupu technice vedení různých typů poh…
Kurz je určen pro redaktory firemních časopisů, PR manažery, speciality pro interní komunikaci, specialisty pro styk s veřejností, manažery marketingu a všechny, kteří se zajímají o žurnalistiku.
Kurz je určen pro pracovníky HR útvarů, personalisty, kteří se podílejí na výběru a rozvoji pracovníků, manažery, kteří chtějí odhadnout budoucí úspěšnost uchazečů o zaměstnání a usměrnit rozvoj spolupracovníků správným způsobem.