Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Řízení a vylepšení obchodního výkonu a produktivity. Značné snížení nutnosti zadávání dat. Redukujte čas, který týmy v terénu tráví vykonáváním administrativních činností.
Recepční je většinou první kontakt klienta, nebo obchodního parntera s vaší společností, a tak není radno ho podcenit. Rozhodně nejde jen příjemný vzhled, ale o schopnost recepční domluvit se v základních situacích, které se často velmi opakují.
Základní rámec: význam uplatnění zásad etiky a etikety ve firemní kultuře, identita a integrita společnosti, firemní kultura a základy firemní prezentace, obecná pravidla obchodního styku, zásady obchodní komunikace a vizitky, kodexy oblékání (manaže…
Pomůžeme Vám najít odpovědi na následující otázky: Máme dovézt výrobek ze zahraničí nebo jej koupit od tuzemského výrobce/dodavatele? Jak a kde najdeme vhodného obchodního partnera/dodavatele/výrobce? Jak zjistíme, že je dodavatelská firma seriozní? …
Umění řídit rozhovor se zákazníkem perfektním kladením otázek je jedním ze základních předpokladů pro úspěch obchodního zástupce.
Fáze obchodního jednání + Role obchodníka. Kontaktovací dovednosti. Analýza zákazníka + Příprava na jednání.
Statutární audit je služba určená především pro tu část klientů, u nichž povinnost ověření účetní závěrky vyplývá ze zákona o účetnictví, obchodního zákoníku, či dalších zákonných norem. Statutární audit je samozřejmě možno provádět i u klientů.
Dne 1. ledna 2008 nabyl účinnosti zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon) a nahradil tak dosavadní zákon č. 328/1991 Sb., o konkursu a vyrovnání. Od 1. ledna 2008 se tedy na nově zahájená řízení o úpadku bude aplik…