Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů,sledovat a kontrolovat činnosti proti rozpočtu,využívat některé techniky kontroly rozpočtování.
Znát nejvíce používané vybavení a aplikace,kontrolovat uvedení a fungování informační technologie v praxi.
Analýza dosavadní obchodní práce s obchodníky.Vzdělávání obchodníků v ekonomice pro neekonomy.Hodnocení zaměstnanců obchodu osvědčenými metodami a formami práce (behaviorální pohovor).
V-Studio provádí spolu s Vámi činnosti od analýzy trhu přes stanovení taktiky a strategie příležitostí na trhu až po stanovení požadavků na zaměstnance obchodního úseku, jejich zajištění, výběr, vzdělávání, hodnocení, motivaci.
Chápat principy efektivní komunikace,komunikovat efektivněji slovem i chováním,poslouchat efektivněji,navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků,řešit konflikty mezi zaměstnanci.
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů.
Vědět, kdy a proč je třeba něco napsat,vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní.
Odhadovat potřeby posluchačů a tomu přizpůsobit svůj projev,mluvit efektivně v různých situacích,plánovat a provádět efektivní prezentace,podávat svoje prezentace přesvědčivě.
Identifikovat cesty lepšího využití pracovního dne lepším řízením času,analyzovat problém řízení času a hledat nejlepší řešení.
Identifikovat potřebu změny, shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení, hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření.
Evidovat údaje o dodavatelích a subdodavatelích a jejich produktech, vyhodnocovat kvalitu dodavatelů a produktů.
Vědět, co je autorita, jak se získává a používá na pracovišti,znát zdroje vůdcovské autority a budovat vlastní autoritu,používat autority ve prospěch pracovního týmu a organizace.
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.