Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Standardizovaný audit systému řízení a organizace lidských zdrojů zaměřený na stanovení hlavních silných a slabých stránek personálního řízení.
Rozumět funkci peněz při obchodování,vidět, jak vlastní práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům organizace,identifikovat hlavní oblasti nákladů, udržovat vědomí významu nákladů.
Provádíme kalkulace pořízení software.
V tomto kurzu získáte informace a posílíte dovednosti potřebné pro přípravu a proaktivní řízení výkonu vašich pracovníků a jejich hodnocení. Seznámíte se s dostupnými technikami hodnocení a doporučenou strukturou hodnotícího pohovoru, i smyslem hodno…
Identifikovat cesty lepšího využití pracovního dne lepším řízením času,analyzovat problém řízení času a hledat nejlepší řešení.
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.
Přispívat k návrhu a organizaci skladu s cílem dosáhnout maximální efektivity, rozumět a aplikovat systém dokumentace na regulaci a evidenci skladových vstupů a výstupů,přispívat k řízení nákladů minimalizací ležáků a snížením ztrát ve skladech.
Provádíme opravy, rekonstrukce zdvihacích zařízení na základě požadavku zákazníka v oblasti Ústeckého kraje. Provádíme preventivní prohlídky zdvihacích zařízení. Servisní práce jsou prováděny dle požadavku zákazníka kdykoliv. Nabízíme kompletní serv…
Přispívat k návrhu a realizaci postupů efektivního řízení zásob, vypočítávat požadovanou úroveň zásob, oceňovat aplikaci informační technologie do efektivního řízení zásob.
Chcete modernizovat své gastronomické zařízení tak, abyste splnili požadavky mnohých zákonů jak České republiky, tak dnes i Evropské unie, a zároveň chcete co možný nejlépe vyhovět požadavkům a přáním svých zákazníků? Obraťte se na nás! Společnost PM…
Znát a umět vysvětlovat organizační struktury a systémy podniku,znát a zdokonalovat pracovní vztahy mezi jednotlivci, různými skupinami a zákazníky,efektivněji pracovat na své pozici v organizaci, znát možnosti svého služebního postupu,řízení = řízen…
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Seminář je určen pro top a střední managery firem, kteří chtějí zlepšit nebo zavést řízení projektů ve svých organizacích.