Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Chápat principy efektivní komunikace,komunikovat efektivněji slovem i chováním,poslouchat efektivněji,navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků,řešit konflikty mezi zaměstnanci.
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Analýza dosavadní obchodní práce s nákupem.Hodnocení zaměstnanců nákupu osvědčenými metodami a formami práce (behaviorální pohovor).Příprava metodické a nákupně právní vedení nákupní činnosti.Provádí vzdělávání a výcvik zaměstnanců nákupu.
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Rozumět funkci peněz při obchodování,číst a přímo interpretovat články o finančních záležitostech,testovat finanční výkonnost na základě analýzy poměrových koeficientů,vidět, jak jejich práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům obchodní …
Vědět, kdy a proč je třeba něco napsat,vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní.
Vědět, co je autorita, jak se získává a používá na pracovišti,znát zdroje vůdcovské autority a budovat vlastní autoritu,používat autority ve prospěch pracovního týmu a organizace.
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů,sledovat a kontrolovat činnosti proti rozpočtu,využívat některé techniky kontroly rozpočtování.
Evidovat údaje o dodavatelích a subdodavatelích a jejich produktech, vyhodnocovat kvalitu dodavatelů a produktů.
Chápat své místo v přípravě náboru a výběru, umístění, zapracování a rozvoji pracovníků,rozumět práci personálních a školících specialistů.
Rozumět výsledkům zobrazeným v přehledech, tabulkách a grafech,sestavovat přehledy, tabulky a grafy ze získaných informací,popisovat stav a předpovídat podle grafů.
Ukázky témat vzdělávání, která pro Vás provedeme: - Analýza firmy - Analýza okolí - Analýza zákazník - Marketingové cíle - Marketingová strategie - Produkty a služby - Distribuce - Cenová politika - Marketingové aktivity - komunikační mix -…
Volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat, shromažďovat všechny odpovídající údaje,analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry,psát zprávu a udělat doporučení.