Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V průběhu školení Vás inspirujeme a motivujeme k týmové práci, definujeme principy týmové spolupráce a předáme prakticky využitelné informace - od sestavení týmu, k správnému stanovení cílů týmu až po jednotlivé techniky týmové spolupráce - použitel…
Zpracování projektů pro získání finančních prostředků ze zdrojů EU a státního rozpočtu.
Process Management Group je tvořen týmem vysoce kvalifikovaných odborníků s celou škálou osobních certifikátů.
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu školení se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních situacích.
Zavádění požadavků systémových norem a standardů dle: ISO 9001 - QMS, ISO 14001 - EMS, OHSAS 18001 - BOZP apod.
Vedení a motivace týmu je každodenní praxí manažera. Na školení budou specifikovány charakteristiky leadera, popíšeme jeho chování a způsob působení na spolupracovníky. Inspirujeme a přivedeme Vás k poznání, jak rozvinout své leaderovské dispozice a …
Určeno: pracovníkům pověřeným vedením organizace k provádění vnitřeních prověrek jakosti.
Průzkum spokojenosti pomáhá identifikovat příčinu nežádoucích jevů, jako je např. zvýšení fluktuace zaměstnanců nebo snížení výkonu.
Cílem této aktivity je analyzovat stávající stav a na základě této činnosti je zpracován motivačního programu cílem zvýšení pracovní výkonnosti, posílení sounáležitosti s firmou, posílení spokojenosti zaměstnanců.
Účelem školení je zajistit způsobilost organizace ve smyslu požadavků normy ISO 9001:2008.
V průběhu jednodenního školení se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace. Definujeme a doporučíme jaké principy je vhodné zavést, aby komunikace uvnitř firmy byla kvalitní a úče…
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu tohoto kurzu se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe v období krize, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních si…
Cílem této aktivity je porovnání stávající pracovně právní dokumentace s platnými zákony (pracovní smlouvy, popisy pracovní činnosti, dohody o hmotné odpovědnosti, pracovní řády, organizační řády).
Účelem tohoto školení je naučit organizace, jak efektivněji a smysluplněji provádět měření spokojenosti zákazníků a jak získané informace využívat pro zvyšování výkonnosti organizace.
Tvorba a racionalizace personálně-organizačních struktur. Analýza a hodnocení účelnosti a efektivity pracovních míst a organizačních uspořádání. Poradenství při omezování personálních stavů.