Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabízíme pronájem dvou atraktivních, moderně vybavených učeben v centru Prahy (v blízkosti obchodního domu Bílá Labuť, stanice metra Florenc) za velice dobrých cennových podmínek.
Cílem kurzu je v průběhu několika soustředění seznámit se základy marketingu, jeho systémem a základní marketingovou terminologií.
Program je koncipován jako dvoudenní. Jedná se o výcvikový kurz pro pracovníky PR či marketingových oddělení, kteří při své práci potřebují produkovat kvalitní textové výstupy.
Účastníci certifikovaného kurzu získají vysoce efektivní formou výuky odborné znalosti a dovednosti, které výrazným způsobem ovlivní chování i výkonnost pracovníků prodeje a prodejních týmů s cílem zvýšení efektivnosti prodeje a všech souvisejících č…
Nabízíme převod bytových družstev do osobního vlastnictví, založení SVJ. Máme dlouhodobé zkušenosti a velmi konkurenční ceny. Kontaktní e-mailova adresa: papol@volny.cz, telefonní číslo: 602521946.
Cílem je formou strategické hry dvou týmů, zaměřené zajména na aplikační oblast manažeských dovedností, rovíjet a terénovat spolupráci v týmu, trénovat participativní vedení, upevňovat týmovou spolupráci.
Seznámit účastníky se základy obchodního práva, s hlavním zaměřením na obchodní smlouvy se zahraničními partnery.
Výrobce: Canon; Třída produktu: Inkoustové tiskárny; Technologie tisku: Inkoustová; Max. rozměr papíru: A4; PictBridge: 0; Síťový adaptér (LAN): 0; Wi-Fi síťová karta: 0; Bluetooth: 0.
Snižování nákladů, optimalizace rychlosti obratu, množství zásob, logistický řídící koncept sladění funkčních procesů a aktivity.
Prezentovat zásady a pravidla prezentace speciálních virtuálních produktů. Procvičit prezentaci na základě zpětné vazby (video) a trénovat odstranění chyb.
Účastníci školení si vytvoří ucelený přehled o jednotlivých druzích daní a jejich aplikaci v praxi ve smyslu novely zákona o daních z příjmu, novely obchodního zákoníku a zákona o účetnictví.
Filozofií celého systému mimoškolního marketingového vzdělávání cima je teze, že marketingové myšlení by mělo být vlastní každému člověku podílejícímu se jakýmkoliv způsobem na řízení firmy.