Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Námi nabízené zabezpečení je založené na GPS lokalizaci. Lokalizátor odesílá průběžně v pravidelných intervalech svoji pozici GPS na náš mapový server, kde se uloží a kde sami můžete sledovat jeho aktuální stav. Pro případ zanechání stavební techniky…
Canon; Třída produktu: Kancelářské multifunkční produkty; Základní funkce zařízení: Tiskárna, Kopírka, Skener; Technologie tisku: Inkoustová; Max. rozměr papíru: A4.
Výrobce: Canon; Třída produktu: Skener; Třída skeneru: A4; Optické rozlišení skeneru: 2400 x 4800 dpi; USB 2.0: 1 ks; Síťový adaptér (LAN): 0; Napájení: USB.
Publikační systém Internet/Intranet. Administrace a systémová podpora LN - Supporting Pack. CRM. Portálové řešení. HelpDesk systém. Systém pro řízení projektů.
Třída produktu: Laserové tiskárny; Barevný tisk: 0; Max. rozměr papíru: A4; Max. rychlost tisku (mono): 16 str./min.; Standard input capacity: 151 ks; Automatický duplex: 0; USB 2.0: 1 ks; WiFi síťová karta: 0.
Výrobce: Samsung; Třída produktu: Laserové tiskárny; Barevný tisk: 1; Max. rozměr papíru: A4; Max. rychlost tisku (mono): 16 str./min.; Max. rychlost tisku (barevný): 4 str./min.; Standard input capacity: 130 ks; Automatický duplex: 0; USB 2.0: 1 ks;…
Výrobce: Epson; Třída produktu: Jehličkové tiskárny; Počet jehliček: 24 ks; Způsob podávání papíru: Zadní; Počet tisknutých kópií (originály + kopie): 2 ks; Konektory tiskárny: 1x Parallel (IEEE 1284), 1x USB 2.0; Barevný tisk: 0.
Pro sledování vozidel slouží propracovaný mapový GPS sledovací systém, který Vám nejen zobrazí polohu vozidla, ale i umožní nastavit hlídané zóny proti opuštění. Co vám umožní sledování vozidel: trvalé monitorování v reálném čase a uložení pozice do …
Domino/Lotus Notes. Lotus Workflow. Websphere Portal. Portal integrating pack - Lotus software a WebSphere Portal server, Web Content Management, Tivoli Identity Management. Content Manager.
Možností jak získávat nového zákazníky či pečovat o ty stávající je hned několik. S výběrem toho nejvhodnějšího Vám rádi pomůžeme.
Systematické vzdělávání zaměstnanců je proces, který nikdy nekonči, začít však může kdykoliv.
Každá společnost musí poskytovat kvalitní zákaznický servis pro své stálé i potenciální zákazníky. Touto službou Vám pomůžeme k maximální spokojenosti Vašich zákazníků.
Představujeme Vám úspěšný prostředek pro získávání nových zákazníků, zjišťování potřeb a nových informací od stávajících zákazníků a efektivní nástroj pro tvorbu zákaznického potenciálu.