Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jsou speciální CRM edice pro použití ve farmacii. Je nástrojem umožňujícím pro-aktivně udržovat dlouhodobé vztahy s klienty v závislosti na jejich potenciálu, zvyšovat jejich loajalitu, předvídat jejich chování a cíleně na ně působit.
Chcete více prodávat? Poskytovat lepší služby? Plánovat a řídit marketing? Sdílet informace a pracovat s nimi odkudkoliv (internet, Outlook, mobilní telefony, tablety)? Rešením je CRM systém, který pomáhá vztahy se zákazníky řídit a efektivně plánova…
Profesionální myčky Linea LC jsou plně integrované mycí soustavy, které mohou být vybaveny pracovními pulty, čisticími stoly atd.
Vynikající technické specifikace a konstrukční rysy zajišťují, že myčky sklenic Linea LB plní veškeré požadavky spotřebitele na efektivitu, hygienu a rentabilitu.
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
Systém Dect Alarm messaging založený na platformě Ascom 9d nabízí širokou paletu řešení zajišťujících vysokou ochranu osob pracujících v rizikových provozech, dále pak celou řadu aplikací pro přenos informací, řízení a koordinaci.
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
Business Intelligence (BI) je souhrn postupů a softwarových nástrojů, které pomáhají uživatelům zpracovávat a vyhodnocovat velké objemy dat a získávat z nich důležité informace pro podporu rozhodování.
Vyrábíme a dodáváme náhradní díly pro textilní stroje zejména dopřádací.
Perfektně napojené spáry; horní desky ve stejné úrovni, zakulacené rohy, nízko-profilové větrací komínky, lisované nerezové povrchy se zapuštěnými profily, kompletně uzavřená zadní část.
Samotná telekomunikační technologie zajišťující běh kontaktního centra často pro úspěšnou komunikaci s klienty nestačí. Důležitou součástí kompletního řešení kontaktního centra je také systém podporující běh procesů a zajišťující vhodné vedení operát…
SuperOffice je CRM řešení norské společnosti SuperOffice ASA. SuperOffice CRM utváří nepřerušované a sepjaté propojení mezi vašimi obchodními procesy a zaměstnanci na straně jedné a zákazníky a dodavateli na straně druhé.
Plánování směn (Work Force Management) je nedílnou součástí každého kontaktního centra. Rozdílná je ovšem forma, jakým způsobem je plánování realizováno, a to od ručního plánování pomocí tabulek až po sofistikované systémy.