Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabízíme kalhoty, blůzy, kombinézy, soupravy, zástěry a obleky různých velikostí, složení a barev.
Školení vysvětluje a procvičuje vybrané metody a techniky řízení projektů, které se používají ve fázích přípravy, plánování, realizace a ukončení projektu. Důraz je kladen na praktickou stránku výuky.
Základní praktické zkušenosti z řízení projektů jsou výhodou, ne však nutným předpokladem.
Požadavek dodávat stále více funkčnosti software s méně zdroji a v kratším čase je dnes v ITC jedním z nejčastějších a přitom nejzásadnějších. K jeho uspokojení je třeba mít skutečně výkonný Product Management v kombinaci s efektivním Portfolio Manag…
Nabízíme tisk vizitek. V jakémkoliv množství. Rádi poradíme s vzhledem vizitek. Zpracujeme Vám jakoukoli zakázku, veškeré práce provádíme přímo v provozu tiskárny - skenování, zlom a osvit tiskových desek - CTP.
Použijte řešení, které bude využívat a automatizovat nejlepší poznatky a praktiky z procesů, jako je definice a řízení požadavků, řízení změn a konfigurací, plánování a nasazování nových verzí a v neposlední řadě modelově orientovaný návrh a vývoj ko…
Účel procesu: připravit, poskytovat a vyhodnocovat úrovně dodávaných služeb, které jsou zakotveny písemnými smluvními vztahy.
Letáky tiskneme v libovolném formátu od A8 do A3, maximální formát je B3 (500 x 350 mm). Gramáž papíru od 70 g LWC papírů, vhodných např. pro roznos do poštovních schránek až po kvalitní křídové papíry 135 - 200 g vhodných pro Vaši kvalitní prezentac…
Klávesnici lze spojit s iPadem jedním jednoduchým kliknutím. Obsahuje navíc integrované ovládací klávesy pro přehrávání audio a video souborů. Rovněž přichází s klávesou "home". Baterie se dobíjí pomocí dock konektoru, nepotřebujete žádný d…
Účel procesu: plánovat, přidělovat a sledovat průběh plnění pracovních příkazů s důrazem na rychlost, nízké náklady, využití kapacit a minimální vliv na provoz IT.
Účel procesu: zabezpečit centrální správu IT infrastruktury tak, aby se podpořila dodávka kvalitních a efektivních služeb IT.
Účel procesu: obhospodařovat změny v infrastruktuře IT s ohledem na neustále se měnící obchodní potřeby a očekávání uživatelů, aby se minimalizoval negativní dopad na existující služby IT.
Účel procesu: identifikovat a řešit chyby v infrastruktuře IT, aby se zabránilo opakovanému výskytu incidentů vztažených k těmto chybám.