Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Každý rok jsou zhotoveny milióny metrů čtverečních pancéřových průmyslových podlah vyztužených ocelovými drátky, vzniká drátkobeton. Běžné denní výkony přesahují plochu 2.000m2 za den.
Tato ocelová stěna slouží k bezpečnému předělení vozovky. Skládá se ze dvoumetrových segmentů, které se do sebe zasazují a vrchem spojují ocelovými čepy. Je vyrobeno z ocelového žárově pozinkovaného plechu. Používá se hlavně na dálnicích a rychlostní…
Rámy regálů jsou tvořeny dvěmi speciálními ocelovými profilovými stojinami, do kterých jsou vsazeny přičky rámu, zajišťující jeho stabilitu. Stojiny jsou děrovány po 25 mm, což zajišťuje maximální využití kapacity regálu i při změně skladovaného mate…
Provádíme prostorové ztužení objektů předpínanými ocelovými lany včetně tenkostěnných železobetonových rozpěr.
Tvarové těsnění jsou používány pro těsné uzavření míst mezi ocelovými profily a klempířskými prvky.
- tvoří základ řady konstrukčních řešení pro opláštění ocelových a železobetonových hal či kompletních montovaných staveb a nástaveb - snadná manipulace s tenkostěnnými ocelovými profily i spojování samořeznými šrouby usnadňují práci montážníkům a …
Zvyšování drsnosti obrusných vrstev se provádí frézováním zdrsňovacího profilu do vozovky do hloubky 3-4mm pod úhlem 45° na směr jízdy vozidel nebo tryskáním ocelovými kuličkami.
Odstranění vodorovného dopravního značení se provádí frézováním a tryskáním ocelovými kuličkami. Frézováním se nesmí porušit obrusná vrstva vozovky - asfaltová či cementobetonová. Frézovací stroj je seřízen tak, aby nedošlo k porušení obrusné vrstvy.
Naše akciová společnost realizovala několik významných staveb komerčního charakteru. Pří stavbě těchto objektů jsme prokázali svoje zkušenosti s klasickými zděnými technologiemi, monolitickými betonovými konstrukcemi a montovanými ocelovými i betonov…